O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

12. října 2009

Zbytečná smrt

Tomu říkám zmařený život:

http://sport.idnes.cz/mlady-motokrosar-spacek-zemrel-podlehl-zranenim-ze-zarijove-nehody-117

Tohle je podle mě zbytečná smrt. Nerozumím tomu, jak mohla jeho matka nejen že s tím souhlasit, ale ještě ho v tom podporovat. Copak se nebála o jeho život?

Já bych umřela strachy při každém nasednutí na ten stroj. A přitom je to zbytečné! Kolik lidí na světě trpí nevyléčitelnýma nemocema a ti zdraví?

Ti si zahrávají se životem... i na motokrosu...


Komentáře


[1] Cheorchia, 12. 10. 2009 17.22

Rekla jsi tos lovy,ktere bych rekla jÁ,SE OMLOUVAM,ALE PRES slzy nevidim na monitor...

Beru to TAK,jakoby to byl muj syn,manzel a bratr...
V tomhle souhlasim,i kdyz se musim priznat,ze v Praha-Brno jsem na motorce jezdila za"slusny"cas.

Jenze tenkrat mi to bylo jedno :-(.


[2] Blondýna, 13. 10. 2009 10.17

Přesně tak jsem se na to dívala i já. Zaznamenala jsem před týdnem zprávu o jeho nehodě a už tehdy jsem si říkala, že je to zbytečné, že tak mladý člověk musí ležet v nemocnici, když by si měl užívat života...


[3] miloSKo, 13. 10. 2009 13.49

V tomto súhlasiť nemôžem. Samozrejme každá smrť je zbytočná. Aj mne je ľúto, keď čítam takéto nepríjemné správy, a hlavne keď sú spojené s motorkami. Tiež som mal motorku...

Ale keby si sa na to pozerala tým štýlom, že si na motorku nikdy nikto nemá sadnúť, lebo sa pri tom môže zabiť... Tak isto by si sa mohla pozerať na to, že prečo niekto lezie na Mount Everest, prečo niekto letí do vesmíru... Všade sú riziká. Aj keď v papučiach vylezieš von z baráku vyniesť smetie, môže Ťa zraziť auto. Ten chalan zjavne robil to, čo ho bavilo. Ja viem, keby sedel v MacDonalde a cpal do seba hranolky, asi by sa mu to nestalo. Ale takto sa na to proste pozerať nedá... Keď ma niekto nejaký koníček, aj keď rizikový, tak na to nepozerá tak, že pri tom môže prísť o život. Keď na tú motorku sadal, nemyslel na zlé veci. A jeho matka na to tiež určite nemyslela. Podporovala ho, lebo v tom bol zjavne dobrý. Nehody sa stávajú aj doma na schodoch...


[4] Blondýna, 13. 10. 2009 14.22

To máš samozřejmě pravdu, ale jako žena... jako žena, která taky bude (doufám) mít děti nedokážu pochopit, že matka takto podporuje syna v tak nebezpečném koníčku. Opravdu tomu nerozumím. Umřela bych strachy.. fakt. Nekecám.

Rozumím tomu co píšeš a máš pravdu, ale nedokážu pochopit, proč musel zemřít??? Je mi to líto...


[5] Gomba, 13. 10. 2009 18.18

Až budeš mít děti, také je budeš podporovat v jejich zálibách, přestože o ně budeš mít strach.

To je normální, že se rodiče o svoje děti bojí, ale přesto jim dají vše, co mohou.


[6] Blondýna, 13. 10. 2009 18.22

No, Gombo... asi jsem jedina s Cheo divna, ale me ta smrt opravdu prijde ZBYTECNA!!

Nevim, ale v takto rizikovych sportech asi svoje deti podporovat nebudu. Sorry. Jsou aktivity rizikove (k nim pocitam i motokros) a jsou aktivity nerizikove.... (o tech nerizikovych mluvil miloSKo). Pokud nekoho prejede auto, kdyz jde vynest smeti, je to pech. Ale ten clovek tim nepokousel stesti... Proste se to stalo. Nicmene bez motokrosu se jaksi zit da, ze? A mohla bych jmenovat dalsi dokonce i mnohem vice rizikove aktivity, bez kterych se zit da a nepochopim jak u nich lide muzou dnes a denne riskovat zivoty... Proste to nechapu. Je to hazard se zivotem! Nemocni lide si zivota vazi mnohem vic, protoze vi, jake to je, NEBYT zdravy!!!


[7] Pozorovatel, 13. 10. 2009 20.12

Hm, s manželkou vedeme naše děti k lyžování. Učíme je "slušnému chování" při lyžování, přesto někdo z nich může mít smrtelnou nehodu na lyžích. Pokud by se něco takového stalo - budeme mít také vinu na tomto neštěstí?!


[8] Blondýna, 14. 10. 2009 10.02

Všichni tu mluvíte o (podle mě) mnohem méně nebezpečných aktivitách než je například motokros... Znovu říkám, že pokud se něco takového stane při "normálním" životě (vynesení odpadků) je to nešťastná náhoda, ale pokoušet štěstí při rizikových aktivitách? NEVÍM, ale to mi přijde jako hazardování...


[9] miloSKo , 14. 10. 2009 10.47

Myslím, že sa na motokros pozeráš ako na vysoko rizikovú aktivitu a pritom to vôbec nie je pravda. Vybavenie na motokros je podobné, možno dokonca lepšie ako napríklad na hokej. A podľa mňa je taký hokej rizikovejším športom. Pri motokrose Ťa nikto o netresne hokejkou do ksichtu alebo nenarazí na mantinel.

Tvoj pohľad na motokros ako na vysoko rizikový šport podľa mňa spočíva v tom, že o ňom veľa nevieš. A preto to súdiš kritickejším okom. Prečo sa Ti zdá, že je to také rizikové? Na motorke si asi v živote nesedela... Tak to nemôžeš posúdiť. Ale je pravda že ja som v živote nehral hokej. Nepočítam blbnutie s hokejkami pred panelákom ako decko...

Ten chalan mal proste smolu. Vo vzduchu sa mu zastavil motor a blbo dopadol (podľa toho čo píšu v článku). Bola to nehoda aké sa pri motokrose nestávajú často a myslím, že keby sme to zobrali štatisticky, tak ten hokej z porovnania vyjde brutálnejší čo sa týka zranení...

Rozumiem strachu o dieťa, ale nič sa prehánať nemá. Ja sa viac bojím toho, že moje deti z nudy začnú brať drogy. To radšej podstúpim to riziko, že sa zrania pri motokrose...

Pozeráš sa na to zaujatým pohľadom, lebo TY sa bojíš motorky. A možno bezdôvodne...


[10] Blondýna, 14. 10. 2009 11.30

Motorek se nebojim. Jezdila jsem na nich a prave proto vim, co umi... Srovnání hokeje a jízdy na motorce mi přijde nesrovnatelné. Mluvíme-li o statistikách. Vsadim boty, ze umrtnost pri motokrosu je rozhodne vyssi (mnohonasobne) nez pri Tebou zminovanem hokeji...

Porad tu tvrdim jen to, ze je to zbytecne. Proste zbytecne riziko.


[11] miloSKo , 14. 10. 2009 12.48

Tvoje boty by mi asi boli malé, tak sa s Tebou vsádzať nebudem :-)

Jasné, možno som to s tým hokejom prehnal, motokros je asi rizikovejší.<{r>
Ale nesúhlasím, že je to zbytočné. Vyhral juniorské majstrovstá Európy, bol v tom dobrý, a keby mal viac šťastia, mohol to dotiahnúť ďaleko. Bola to nehoda a keď človek príde o život, je jedno, či to bolo na motorke (aj keď súhlasím, že je tam riziko o dosť vyššie) alebo pri vynášaní odpadkov. Zjavne tým žila celá rodina, otec tiež pretekal. Pre nich to zbytočné nebolo. Pocit z víťazstva je opojný a ja rodičom celkom rozumiem, že ho v tom podporovali. Rôzni ľudia majú rôzne priority a pre nich bolo asi prioritou to víťazstvo. Ale beriem aj Tvoj názor, že by si do takého niečoho nešla.

Čo sa tu vlastne snažím povedať je, že súdiš niekoho na základe svojho pohľadu. A to sa mi nezdá úplne správne. Ale to je zase môj pohľad...

No vlastne, máš na to právo. Veď je to Tvoj blog :-)<{r>
Tak už budem ticho :-))

Ale s tým, že si na motorke jazdila, si ma prekvapila... ;-)


[12] Blondýna, 14. 10. 2009 11.30

:-)) teba by se Ti moje lodicky libili :-)))

Nesoudila jsem je. Jen jsem vyjádřila svůj názor. Za který si stále stojím :-)

Ani jsem nečekala, že takovým článkem vyvolám tak bouřlivou diskusi :-)

Motorka pro mě byla spíše dopravní prostředek než vášeň. Ovšem jen do té doby, kdy se na ní zabil můj kamarád. Máš pravdu, jsem ovlivňěná. I jeho tehdejší smrt mi přišla zbytečná i tahle. Jsem ovlivněná osobní zkušeností se smrtí někoho blízkého.


[13] Gomba , 14. 10. 2009 18.51

Věř, že leckdo bez adrenalinového sportu žít neumí.

Měsíčně najezdím autem 3-4 tisíce km. Mohu bez váhání prohlásit, že je to v dnešním provozu dost rizikové počínání.
Kolem jezdí hodně aut v mizerném technickém stavu, dost řidičů je pod vlivem čehokoliv, řada z nich nemá dostatek zkušeností a přehledu.

V motoristickém sportu tohle riziko neexistuje. Sportovec je obvykle připravený, fyzicky i psychicky, stroj má zpravidla v dobrém technickém stavu, jede po uzavřené trati, v depu je lékař a sanitka nebo dokonce vrtulník.

Smrt mladého člověka je vždycky zbytečná, o tom nediskutuji.

Ale nevylévej s vaničkou i dítě.


[14] Blondýna, 15. 10. 2009 10.04

Víš, Gombo... bez adrenalinu neumí žít jen ten, kdo se "nudí" v životě. A to lidi s nějakou nemocí neznají. Proto říkám, že zdraví riskují jen lidé, kteří ho mají...


[15] Cheorchia , 19. 10. 2009 9.23

Muj manzel,asi v 18 letech skakal padakem.

Prestoze je to "bezpecne" na vezi se urvalo lano a on letel dolu.

Mohl se zabit.Nastesti to zazrakem prezil,jen bolesti zad uz nikdy nezmizi.

Bylo to zbytecne-dneska to vi taky.

Kazda aktivita je svym zpusobem rizikova,ale pokouset stesti mi prijde jako nerozum.


[16] Blondýna, 19. 10. 2009 9.56

Souhlas, Cheo...100%

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!