O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

20. července 2014

JĀSÖN - Pure Natural Ultra-C Eye Lift


Novy ocni krem hledam uz dlouho. Proste neco, co bude mus svaty gral. Zatim bez uspechu zkousim a zkousim. Ac mam hodne mastnou plet, ocni okoli mam hodne suche a zacinaji se mi delat vrasky (uz to nejsou mimicke vrasky, ale opravdu trvale hlubsi ryhy... Takze hledam neco, co s nimi zatoci (ne, ja vim, ze zas tak slavne to nebude... tak rekneme zmirnit postup? :-))))

Tohohle krasavce mi predhodilo FeelUnique v e-mailu i se slevovym kodem.. tak jsem si rekla, ze ho zkusim. Mam od JASONa zubni pastu, ktera je uzasna.. takze pozitivni zkusenost se znackou dopomohla koupi kremu :-)


 Slozeni:



Pisou o nem:


Kupovala jsem ho tedy na FeelUnique - mela jsem slevovy kupon na 20% a doprava nad 10Ł je zdarma.

Historie znacky: 


Baleni je pumpickovy aplikator - coz je super. Nemam rada kremy v kelimkach. Ma velmi jemnou parfemaci, kterou uz na obliceni necitite. Krasne se roztira. Konzistenci bych prirovnala k gel-kremu.

Vstrebava se skvele. Behem chvilicky je v pleti. Nicmene bohuzel tim to konci. Vysledek zadny. Hydratace vydrzi tak hodinku a potom mam ocni okoli opet vysusene (tim padem i spatne drzi korektor atd..)

Bohuzel zadne zlepseni nenastalo ani pokud jsem dala silnejsi vrstvu a nechala ji vstrebat.

Bohuzel proste pro me je to krem, ktery mi nepomuze. Ma skvele baleni, prima konzistenci, parfemace je prijemna... ale proste nedela co by mel. Je mi lito, ale tady nedoporucim :-(



Mate zkusenosti s prirodni kosmetikou? Vyhovuje Vam? Mohli byste mi doporucit nejaky ocni krem, ktery opravdu hydratuje a pripadne pomaha s problemem vrasek?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!