O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

23. července 2014

realTechniques - blush brush


Tenhle stetec byl na mem whishlistu uz dlouho... presto se ke me dostal az ted. Nejak jsem jeho objednani dlouho odkladala diky skvelemu tvarenkovemu stetci, ktery mam od bareMinerals.  (tehdy to byl starter kit COOL, ktery jsem koupila v lete 2012 a ktery odstartoval muj zajem o kosmetiku).


Nakonec jsem ho tedy objednala z FeelUnique - kde stal 9,99Ł (pri nakupu nad 10Ł je doprava do CR zdarma).


Ma takovy "zajeci ocasek" tvar :) Je neskutecne jemny a skvele se s nim pracuje. Na spicku naberu produkt a potom jej zapracuji do pleti. Jak trochu pritlacitek, krasne zapracovava do ztracena diky ostanim stetinam kolem.



Pouziti najde jak na tvarenku, tak treba na bronzer.

Zatim z nej nevypadl ani chloupek - skvele drzi tvar i po nekolikerem myti. Rychle schne a skele se s nim pracuje. Obecne mam jejich stetce moc rada a jakmile pojedu fyzicky nekam, kde jsou bezne k dostani, sbirku urcite rozsirim...



Co Vy a realTechniques? Mate radi? Ja od nich uz mam par stetcu a jsem moc spokojena:
http://www.blondatejsvet.cz/2013/05/real-techniques-stetce.html
http://www.blondatejsvet.cz/2012/11/real-techniques-moje-prvni-zkusenost.html

A makeup kit: http://www.blondatejsvet.cz/2014/05/realtechniques-night-owl-makeupkit.html

2 komentáře:

  1. Mám ho už dýl.. tak rok... jsem spokojená. :) Ještě bych chtěla jeden na pudr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, dobrej napad. Zkusim ho pouzit na pudr.. to me jeste nenapadlo :) Diky za napad.

      Vymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!