O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

13. července 2014

Urban Decay - Revolution Lipstick (Liar)


Revolucni rtenka?  Urban Decay vydal nedavno revolucni rtenky, cely svet je miluje, vsichni je chvali...

Asi neni nahodou, ze pro me je tohle prvni (fakt jo, prvni) rtenka, kterou jsem si sama koupila. Obecne mam doma dve - a obe ke me prisly pres LadyBoxy... MeMeMe, kterou jsem nakonec vymenila za druhy odstin nabizeny (Magenta) a Fleur de Santé, kterou jsem nakonec poslala dal.

Pokud me sledujete dele, vite, ze ja na rtenky nejsem. Maximalne pastelky, kterych mam doma dost...
Zacalo to vanocnim setem od Clinique..... prichod novych "intense" verzi me taky nenechal chladnou.... a nakonec jsem otestovala i Astor a jine znacky....

Nicmene UD je moje oblibena znacka a kdyz moje oblibena Jaclyn Hill (jeji youtube kanal) doporucila v tomto videu tenhle odstin jako "must have", bylo jasno...



Pisou o ni.... jako jo... konzistenci ma dokonalou. Maslova, jemna... nevoni /nesmrdi/ po nicem, coz se hodi pro ty z Vas, ktere nemaji rady parfemovane produkty. Tim, ze je hodne hydratacni - vykouzli Vam krasne hebke rty - nevydrzi moc dlouho. Coz je asi logicke. Co hydratuje - nevydrzi. Nicmene mi to ani moc nevadi. Jednak zrovna tenhle odstin je tak prirozeny, ze i jeho aplikace je rychlovka v malem zrcatku. A hlavne, kdyz se vytraci, vypada velmi prirozene....

Nemam co vytknout - snad jen cenu :-)



Objednavala jsem ji z FeelUnique za 15Ł - postovne zdarma. Dorazila cca za tyden od objednani.


Strasne moc se mi libi baleni. Vicko perfektne sedi - nestane se Vam, ze by se otevrela v kabelce. Je to medeno-stribrny kovovy obal - hezky kulaty, zadne vystredly. Pekne vyvedene logo UD.

Jedinou nevyhodu spatruji v tom, ze pokud jich budete mit vic, neuvidite na prvni pohled jaka barva to je - dole je jen textove vyvedeno jmeno. 



Odstin LIAR je uzasne krasna nude barva s nadechem do ruzovo-broskova. Presne ala moje rty jen hezci.


Na pleti: 



Co Vy na revoluci? :) Meli jste moznost uz je nekde zkusit? Jak se Vam libi?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!