O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

12. března 2014

Pastelkomanie - Rimmel, L'oreal, Stila



S pastelkami - Chubby Stick, chcete-li se posledni dobou roztrhl pytel. Nabizi je snad uz kazda znacka... ac u nas jsou opet k dostani jen od nekterych firem.. ach jo... Moje prvni byla od Clinique.... pak Clinique Intense a nakonec Astor, ktery me hodne zklamal. Jinak obecne mam pastelky moc rada. Clinique pouzivam kazdy den :-)

Pri minulem nakupu na FeelUnique.com jsem si tak zpravila chut a vzala rovnou tri :))

Prvni je od L'oreal - Glam Shine Balmy Gloss - vybrala jsem odstin Dare the Dragon Fruit. Pastelka pigmentaci pripomina Clinique Chubby sticks - (ne ty intense). Ale L'oreal je mnohem vice lesk na rty.. a to skvely lesk.



 
Tenhle odstin Vam totiz udela krasne bile zuby - diky fialovemu podtonu. Vydrz je 2-3 hodiny, na rtech je prijemny, nevysusuje. Extra ale nehydratuje. Parfemace zadna.

Cena: 6,99 liber




Rimmel - lasting finish color rush - v odstinu 200 keep mauving

Tahle pastelka me z celeho nakupu zaujala nejvice. Jednak uzasnou (subjektivni) vanilkovou parfemaci, ktera sice ze rtu uz citit neni, ale pri aplikaci si ji uzijete. A potom dokonalou barvou. Hnedo-ruzova, ktera jak se ukazalo mi skvele slusi a hodi se na denni noseni. Je nenapadna - ale moje rty jen hezci :-)

Vydrz: 3-5 hodin, rty nevysusuje. Docela hezky hydratuje, ale jako balzam na rty to opravdu neni.

Cena: 5,99 liber





Stila - after glow lip color v odstinu party pink

Stila jako jedina, co jsem zatim zkousela, dodava pastelku jeste v krabicce (krome Originalu od Clinique). Aspon, ze je v recyklovanem papiru...






Samotna pastelka je cerna..... ?? nevim, me osobne se nelibi vubec. Neprijde mi na prvni pohled vubec jako kosmeticky produkt... 



Barva je to moc pekna - zarivejsi ruzova, na rtech vypada pekne, ovsem strasne vysusuje rty. Vydrz ma 3 hodiny a cely den do vecera mate jeste malicko zabarvene rty - nastesti rovnomerne. Takova nadech ruzove...

Ovsem zaroven zanecha rty hodne vysusene - az se skoro lopou :-(

Parfemaci ma chemickou.

Cena: 12 liber!!!!




Ze vsech testovanych mam nejradeji Rimmel. Potom L'oreal a nejmene rada ma prave Stilu. Zaroven je Rimmel nejlevnejsi, zatimco Stila nejdrazsi :-O

Barveny vyber u Rimmelu me ovsem nelaka koupit dalsi. Libila se mi fialova Stila, ale tam se zase bojim, ze bude opet vysusovat.

Co Vy a pastelky? Uz jich mate dost, nebo se Vam porad jeste libi tenhle koncept?

1 komentář:

  1. Ja mám pastelky rada, moja naj je zatiaľ od Catrice 040 My Cherry Berry..:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!