O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

21. března 2014

Clinique: Facial Soap (Oily Skin)


Tuhe mydlo od Clinique mi bylo doporucovano uz hodne lidmi, z netu i z bezneho zivota. Pred Vanoci probehla akce s 30% slevou na Clinique a tak jsem nevahala a konecne ho poridila. Puvodni cena: 400 Kc

Vybrala jsem to pro mastnou plet, jinak je k dostani jak pro plet suchou, tak normalni.




Je ve velmi peknem pouzde, ktery mydlo ochrani ve Vasi koupelne.


Opravdu musim rict, ze design je pekny a libi se mi. Navic je pouzdro velmi prakticke a dobre se zavira.


Mydlo samotne ma tmave zlutou/oranzovou barvu. Voni jen velice slaboucce - trochu chemicky. Ale opravdu je to velmi lehke, nevadi to. 


Mydlo samotne velmi prospiva moji pleti. Uz ted citim redukci mastnoty a po jeho pouziti je moje plet uzasne cista, sametove jemna. Vubec nepocituju pnuti /jako po nekterych mydlech napriklad z Lush/, nezanechava na pleti zadnou vuni -super!

Pri pouzivani dvakrat denne se moje plet citi opravdu jako v balvnce. Navic oproti gelu vydrzi mnohem dele! Mam jej pres mesic a vubec na nem neni videt, ze bylo pouzivano kazdy den dvakrat.. Zatimco gel, ktery je jeste drazsi (530 Kc) mi vydrzi maximalne dva mesice :-( Takze rozhodne jsem nasla levenjsi variantu pro cisteni pleti.

Pouzivam jej s Clarisonicem  - tak, ze navlhcim kartacovou hlavici, mydlem po ni "zasmrdlam" az se udela pena, kterou pote oblicej umyju.

Nepouzivam jej na odstraneni makeupu, ale na docisteni pleti - tedy plet nejdrive odlicim a teprve pote pouzivam toto mydlo. Nasledne jeste pouziju pletovou vodu (aktualne zelenou Biodermu) nebo Anti Blemish Solution vodu (podle aktualniho stavu moji pleti) a nasledne uz jen krem od Avene TriAcneal nebo Lavera Divoka ruze + Lavera Divoka ruze na ocni okoli.


Dekuji vsem, kteri mi toto mydlo doporucovali, rozhodne se vyplati!

Mate s nim nekdo zkusenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!