O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

7. března 2014

Catrice - Liquid Metal mono ocni stiny (010 - Look Me In The Ice)


Ach jo, tahle recenze zase nebude pozitivni.. Prijde mi, ze posledni dobou mi veci, nad kterymi ostatni jasaji, vubec nesedi.. Uz minule Lip Cream od Essence.. a ted bohuzel tu mam slavne stiny od Catrice. Liquid Metal jsou opevovane snad vsemy.. I moje oblibena Lou je ma moc rada...




 Vzala jsem tenhle studeny odstin:



No ale me tedy neprijdou tak uzasne, jsou dost hrube namlete, takze musite hodne oklepavat a dost vrstvit, abyste docilili pekne stejne berevne vrstvy. Za cenu 89,- Kc  nevim, proste mi neprijdou uzasne. Prijdou mi prumerne, v pohode. Ale ne uzasne a dokonale jak o nich vsichni mluvi..



Jsem blazen nebo letadlo?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!