O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

29. března 2014

L'oreal Color Infaillible mono stiny (036 Naughty Strawberry)



Ano, i ja podlehla doslova celosvetovemu silenstvi kolem techto stinu.. Vsechny blogerky pisou a mluvi o tom, jak jsou uzasne... takze kdyz jsem je objevila v Rossmannu ve sleve za 100 Kc, rikala jsem si, ze jedny zkusim...

Vybrala jsem tuhle krasnou ruzovou barvu v odstinu  036 Naughty Strawberry.



Baleni se mi vubec nelibi.  V kalisku je jakasi zatka, ktera je ma asi chranit proti vyschnuti? Hodne prasi a celaji dost bordylek po celem kalisku... jak ostatne vidite na fotkach:


Odstin je vazne pekna barva, o tom zadna. Nekde jsem cetla, ze maji maslovou konzistenci.. no tak to nevim. Bud je muj kus vadny, nebo jsem vadna ja, ale maslove nejsou ani nahodou. (maslove stiny podle me jsou treba Urban Decay - vsechny Naked paletky).

Tyhle prasi a opadavaji... 




Ac jsem s nimi ziskala nejeden kompliment, nelibi se mi a dalsi bych opravdu nekoupila, zejmena kvuli nepraktickemu baleni, cene a prasivosti. Takze bohuzel vazne nechapu proc je jimi cely svet posedly...



Co Vy? Mate nejake? Libi se Vam?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!