O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

20. ledna 2014

Clinique - Take the Day Off Cleasing Balm


Ke konci roku jsem potrebovala (chtela) vybrat body nasbirane za poslednich nekolik let a tak jsem dala dohromady par vyrobku, ktere chci vyzkouset uz dlouho a jednim z nich byl tenhle cistici balzam, na ktery spousta zahranicnich blogerek a youtuberek... Normalni cena je v CR opravdu dost vysoka... 800-900,-Kc coz je vazne sila :-( v USA opet o polovinu levnejsi....

Pisou o nem:


Je to belavy kremovy balzam, kterym odlicite makeup. Jednoduse vezmete kousek - staci tak velikost jednoho clanku prstu v tenke vrstve na cely oblicej. Rozetrete na obliceji - ja davam i na oci (i na rasenku), chvilku promnete - JEMNE! a pote staci oplachnout vodou. 

Neverila jsem, ze po jeho pouziti bude plet takhle cista, ale vazne je to bomba! Jsem zvedava jak dlouho mi baleni vystaci.. Odkaduju pul roku.. coz by se za cenu dostupnou v USA bylo ok.. no uvidime.
 
Za ceskou cenu bych ho nekopila i kdyz je vazne skvely!

Parfemace nulova - nastesti ani chemicka - nastesti! Protoze chemicka vune Clinique mi neni moc prijeman :-( No o jejich "bez parfemace" jsem se rozepisovala dost a dost :-))))


Sumasumarum.... tenhle balzam je super a pokud budete nekde, kde je jeho cena priznivejsi, nevahejte! Bohuzel neni (zatim) soucasti miniaturek, ktere se pravidelne objevuji k nakupu nebo jako darek - prave v miniaturce jsem objevila dvoufazovy odlicovac Take the Day Off... ktery je od te doby mou stalici.. :-)

Znate? Meli jste moznost zkusit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!