O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

20. ledna 2014

Benefit - Dandelion tvarenka



Dandelion byla jedna z tvarenek, na kterou jsem si brousila zoubky uz dlouho. Ovsem vzdy me odrazovala cena v ceske Sephore /990,- Kc/.

Az se na me usmalo stesti a nasla jsem ji ve vyprodejovem stojanu za krasnych 600,- Kc, to uz jsem nevahala. Protoze je to stejna cena, za kterou jsem ji videla treba v UK...


Baleni je tvdy karto - klasika ala Benefit. Me se tyhle baleni moc libi, takze super. Mam od nich uz Dallas, Hervanu a bronzer Hoola. Se vsemi jsem nad miru spokojena!

Tanhle neni vyjimkou, je to krasna svetloucka ruzova s podtonem do oranzova /ale opravdu jen velice lehoucce/. Na tvari Vas krasne rozzari a doda zdravy vzhled.



Pouzivam ji moc rada vetsinou kdyz mam tmavsi oci, nebo rtenku, abych jejich tmavost nestahovala tmavsi tvarenkou, jestli to dava smysl :)))



Jeste meli v hodne Sephorach dost kusu, takze jestli mate zajem, tahle cena se uz jen tak opakovat nebude...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!