O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

15. ledna 2014

Benefit - Stay Flawless 15 - hour primer


Osobne primery nemam moc rada. Radeji mam kvalitni makeup a pripadne fixacni sprej, ale tenhle me zaujal. Hodne se o nem mluvilo zejmena u zahranicnich blogerek az jsem ho nakonec zkusila.

K dostani je v Sephore, za zavratnou cenu 1000,- Kc - opet jako vzdy doplnim, ze kupovat neco v Sephore bez slev je blaznovstvi. Ja tady vyuzila 1+1 zdarma na Benefit, takze nas s kamaradkou kazdou vysla na 500Kc - JUCH! :-))

Baleni je pekna, plastova, bytelna tuba:



Primer je tuzsi konzistence, ale po styku s teplem /Vasi pleti/ krasne taje a dobre se roztira.



A jaky je?

Mam trochu rozporuplnne pocity. Pozitivni je, ze opravdu prodlouzi vydrz makeupu. Mam velmi mastnou plet, proto ze me makeup doslova stece do 4-5 hodin. S timto primerem to trva 8-9 hodin! WOW! Super!

Za dobu dvou mesicu pouzivani jsem nezaznamenala, ze by mi zhorsil stav moji pleti /Mam plet velmi nachylnou k akne/. Tady zase palec nahoru!

Ovsem a ted to prijde. Prace s nim musi byt doslova fofr. Po naneseni je treba do cca 30-60 vterin nanest makeup a to tak, ze finalne. Tedy poradne zapracovat, ztratit - vsechno! Jinak zacne zmolkovatet, delat cucky a pak uz je to tragedie. Zprvu mi to opravdu hodne vadilo, ale ted uz jsem si zvykla. Makeup si pripravim na stetec dopredu, takze po rozetreni primeru rovnou mohu nanaset. A neverili byste, jak rychle se da nakonec makeup zapracovat do pleti :-)))

Tohle je jedina jeho "nevyhoda", kterou jsem Vam chtela sdelit, pokud o nem nektera premyslite...

A premyslite?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!