O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

2. srpna 2013

Rituals - Sprchová pěna T'ai Chi, White Lotus & Green Tea (LB 07/2013)


Tenhle krasavec byl soucasti cervencoveho LadyBoxu.. moje emoce k nemu se v prubehu dost menili :-) Kdyz jsem ho objevila, tak jsem byla rada, ze vyzkousenim neco od Rituals... pak jsem si precetla slozeni a rikala, si, ze je to fakt trochu  moc chemicke. Jenze pak jsem si rekla, ze ho musim aspon jednou zkusit, abych o nem mohla napsat... a tam jsem se zamilovala do jeho vune!




Jedna se tedy o penu na sprchovani. Po vystriknuti trochy gelu do dlane zacne nabyvat na objemu /jako penove tuzidlo na vlasy/.  Na pokozku je prijemny, dobre peni, kraaaasne voni! Uplne uzasne, ciste, po zelenem caji taky trochu a Lotos tam citim taky. Opravdu skvele osvezi, a vune na pokozce dokonce i chvili zustane. Muj drahy muz dokonce zaznamenal zmenu sprchace a vune na me se mu libila...

Ovsem jedno velke ale je slozeni.. mrknete na to... hned druhe sulfaty, ktere vysusuji pokozku? Rozpoustedla... a vubec nic z toho neni pekne na cteni :-(


Dalsi velke ale je u ceny.  Plne baleni (200 ml) stoji totiz 209,- Kc :-OO Tyjo tak to uz je fakt moc na sprchac... Pardon, ale do toho nejdu. MOZNA se pujdu podivat do Ritulas, jestli maji se stejnou vuni neco  prirodnejsiho a levnejsiho!

Jsem moc rada, za vyzkouseni. Behem 4 dnu j sem ji vypotrebovala, ale uzila jsem si ji. Nicmene po sprse je treba pouzit telove mleko nebo maslo, protoze opravdu citite trochu suchou plet. Prvni dva dny jsem to nedelala a  zaznamenala jsem malicke supinky na holenich... tak nevim.

Co Vy a tahle pena? Nebo obecne Rituasl?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!