O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

5. srpna 2013

NARS - Radian Cream Concealer


Po tomhle kousku koukam od te doby, co se objevil na svete.. a prijemne me prekvapilo, ze v CR byl temer okamzite... konkretne ho muzete najit v Sephore. Jedna se o kremovy korektor, ktery je dost pigmentovany na to, aby skvele zakryl kruhy pod ocima a pritom diky sve tekute texture pusobil prirozene.



Ano, kousek je to rozhodne drazsi, cena 730,- Kc me zprvu take odrazovala, jenzeee, pak jsem ho zkusila. Muj test na korektory delam vzdy na vnitrni strane zapesti, kde mam trochu videt zily /ktere jsou fialove..... fialove jako kruhy pod ocima :-) takze po jeho vyzkouseni budete presne vedet jak zakryje kruhy/. A dopadl skvele. Na pleti se skoro ztratil /ovsem skvele zakryl zily.. jo, to beru/.



Doma po vyzkouseni primo na oblast pod ocima jsem se radovala jeste vice. Ano, TO je ono... tohle jsem hledala. Kryci schopnosti nadprumerne, primo uzasne. Skvele se vstreba a zapracuje, po prepudrovani pusobi jako Vase vlastni plet. Vubec nevysusuje, takze se skvele hodi na jemnou pokozku ocniho okoli.



Vubec nemam, co bych mu vytknula! Aplikator klasicky. Baleni je obecne moc pekne. Pevny plast a vicko z cerneho plastu  ma stejny povrch jako NARS tvarenky. Pogumovany, skvele se drzi.

Po dlouhem vybirani jsem z odstinu, ktere jsou u nas dostupne /a kupodivu jsou to vsechny, ktere jsou ve svete!!! krome velmi tmavych pro osoby s tmavou pleti/, vybrala LIGHT 2 - Vanilla:


Ktera mi skvele sedne a uzasne prozari ocni okoli. Schvalne jsem vybrala malicko svetlejsi ted, ktery mi ovsem bude skvele sedet zbytek roku, kdy vyblednu. Nicmene i ted, kdy jsem trochu opalena, je tenhle odstin vic nez uzasny!

Vydrz je skvela. Proste se nehne. V tech obrovskych vedrech, co byla zustal na svem miste! Nezaleza do vrasek a cely den vypada velmi prirozene.


Samozrejme slozenicko to je takova mala chemicka laborator: 



Co Vy? Uz jste ho okukovali v Sephore? Premyslite o nem? Poku ho mate, dejte vedet, jak sedi Vam.

1 komentář:

  1. Už o něm přemýšlím dlouho, teď si musím dát od korektorů trochu pauzu, protože jich mám asi milión, ale pak do nj určitě půjdu.

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!