O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

25. července 2013

Recenze: Avene - Cleanance Lotion - Toner


Tuhle pletovou vodu jsem dostala v baleni s kremem (jeho recenze jeste bude),  takze se ke me dostala dost nahodou :-) Sama bych ji asi nekoupila, coz jak se ukazalo je docela skoda :-)

Je totiz velmi prijemna a moji pleti sedi. Jedna se o zmatnujici pletovou vodu s Termalni vodou Avene.  Vim, ze koluji ruzne povesti o Termalnich vodach... nekdo veri ze pomahaji, nekdo je povazuje jen za fake na zakazniky bez vetsiho smyslu. Ja se radim nekde na pomezi.... nevyhledavam produkty JEN s termalni vodou, ale pokud tam jsou jsem rada. Jiz nekolikrat se mi ovedcil pripravek prave s termalni vodou na moji problematickou plet.. takze tak. Nekamenujte me, proste pocitove mi to sedi :-))

Zmatnujici efekt tehle pletove vody je veeelmi jemny, nicmene v kombinaci s kremem AVENE TriAcneal je vysledek super!

Parfemace je velmi jemna a vubec nedrazdi. Jsou to malicko kvety a malicko svezest. Nic vtiraveho, za me super!

Opravdu plet krasne docisti a zanecha ji svezi a vlacnou. Vubec nestahuje jako to delaji nektere jine vody urcene na mastnou plet - specialne ty se zmatnujicim efektem. Takze zase bod! Osobne ji pouzivam na konec vecerniho cisteni pleti. Nejdrive se odlicim, nasledne pouzivam pletovy gel ve sprse a potom prave tuhle vodu. Nasleduje uz jen krem na noc.

Pisou o ni:


Ma zatim nejpodivnejsi otevirani jake jsem videla. Pokusila jsem se Vam to vyfotit v detailu.. vicko je otocne a v nem je dirka. Takze kdyz spravne otocite,  vznikne otvor, kterym muzete vodu dostat ven.

Nejdrive me to strasne rozcilovalo, ale pak jsem si zvykla. Ovsem stale si nejsem jista, jestli je to dobre co se hygiecnosti tyce... preci jen trochu vody zustava pod vickem /ne v lahvicce, ale  pod vickem v uzaveru/ - tak nevim, jestli je to dobre... nemam z toho dobry pocit.  Nicmene tento trabl jsem vyresila prelitim do vhodnejsi nadoby.. ale nekomu to muze vadit a preci jen byste to meli vedet, nez ji koupite... :-)


Slozeni: 



Prohledanim slozek na netu /NE, nejsem chemik/ jsem zjistila ze
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil - muze byt mirne drazdivy
PPG-26-Buteth-26 - opet mirna drazdivost
Triethanol amine - muze byt hodne drazdivy

Nicmene jsem nezaznamenala zadny problem pri pouzivani. Jak rikam vzdycky, ja nemam moc citlivou plet. Nicmene jako s kazdym produktem, ze me nedrazdil neznamena, ze nebude ani Vas. Urcite doporucuji pozadat v lekarne o vzorecek, pokud se Vam nechce rovnou investovat do plneho baleni /tuhle vodu jsem v zadnem setu cestovnich velikosti bohuzel nevidela/.

Celkove hodnoceni:
- voda je super, pusobi na mou plet velmi dobre, mirne matuje,  plet se mi po jejim pouzivani /2 mesice/ mirne zlepsila, parfemace velmi lehka /coz mam rada/.

Urcite si ji koupim znovu.

Co Vy a Avene? Mate od nich neco?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!