O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

25. července 2013

LadyBox - červenec 2013 (Just Married)

A máme tu další LadyBox. Tentokráte první po spojení se SenzaBoxem... Měla  by to být pecka, jak se nechali slyset tvurci... tak se na nej pojdme podivat...

Krabicka je jina - to se asi dalo cekat. Me se libila vic predchozi, ale to jeste neni zadna tragedie.


Otevirani ma nove "zamek" v podobe odtrhavaciho prouzku. Proc  ne - zajimave zlepseni. Bohuzel papir samotneho prouzku neni dost pevny na to, abyste ho mohli snadne efektne odtrhnout jednim tahem.... rozpada se pri tahani. Ale jako co.. jde o krabicku, ze?



Vnitrni krabka se mi libi  moc... v hornim rohu razitko Just Married se mi libi moc! Balonky v dolnim rohu taky ok.. Nove logo LadyBoxu se mi nelibi vubec.. nu co uz.


Bila ji slusi.. podle me hezka zmena.



A ted tedy samotny obsah:


(kliknutim zvetsite na veeeeeelkoou)

1. Yves Rocher - rtenka Grand Rouge - plne baleni
- hm jako ja moc YR nemusim, tuhle asi poslu dal sestricce
- dostala jsem peknou svetlou ruzovou barvu
- MOZNA

2. L'Oreal Paris Fix na Oči, Super Liner Blackbuster, 7ml
- na fixy moc nejsem, ale urcite ho rada vyzkousim
- z prvnich dojmu, cerna je to opravdu krasna, tmava
- na ruce po zaschnuti zatim drzi obstojne, uvidime, co s nim udelaji moje  mastna vicka
- ANO

3. Libebit mýdlo, 30 g, cestovni velikost
- ja dostala levanduli - huraaaa
- mydlo, hm.. ok.

4. Macadamia Deep Repair Mask, 15 ml, vzorek
- uz dlouho jsem ji chtela zkusit, takze jsem moc rada
- ANO

5. Madam Lambre, tekute ocni stiny
- jedna se o muj bonus pro predplatitelky..
- ach, neee, tento produkt jiz jednou v LB byl a neprijde mi ok
- NE

6. Rituals, sprchová pěna Tai Chi, 50ml
- sprchova pena, hm, to jsem jeste nikdy nemela, rada zkusim
- ANO

7. i+m Naturkosmetik Berlin Šampon Lest citronu, 50ml, cestovni baleni- znacku neznam, zkusim rada
- cestovni baleni samponu se vzdy hodi
- ANO

8. Palmolive Mediterranean Moments, sprchovy gel, 2550ml, plne baleni
- hm, sprchac
- zase
- znacka z drogerie
- UZ NE

9. Cornies s horkou cokoladou, vzorek
- je tyhle chlebicky /ryzove, kukuricne,,...../ nemam rada. Fujky.
- sestricka je miluje, tak budou jeji
- NE /subjektivni/

10. Famous Sada na oboci, plne baleni
- vyzkousim rada, sice uz sveho viteze mam, ale zkusim....
- ANO

Nu, takze to mame vsechno. Plna baleni tedy mame od sprchace z drogerky, linek ve fixe z drogerky, rtenky YR a sady na oboci..

Nova znacka Rituals.. super. Macadamia - taky podle me super.

NO ale ze by tento box byl BOMBA! a NATRISKANY jak rikali??? To asi neeee. Asi udelali chybu, ze kvuli tomu delali takovy humbuk....

Bonus pro predplatitelky - to mi prijde jako zbaveni se zbytku ze skladu :-(

Jak je Vas nazor?

10 komentářů:

  1. Je škoda, že boxy se snaží spíše než představovat nové značky zahltit krabičky plnými baleními drogérkových věcí. Já bych si žádný box už neobjednala, protože do drogérky si můžu skočit sama a koupit si produkty podle vlastního výběru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souhlasim,. Bohuzel ja mam uz predplatne delsi dobu .-( no asi ho dojedu a pak konec. Ovsem mam az do unora 2014... takze tak :-))

      Vymazat
  2. krabičku jsem páskem otevřela bez problémů :-) jinak mě nepotěšil sprcháč, mýdlo ani chleba, ale jinak jsem poměrně hodně spokojená (jak netypické :-) ) mrzí mě, že jsem nepředplatila, protože ty stíny mi hodně vyhovujou, ale co už :-)

    OdpovědětVymazat

  3. Koukám, že ses docela krotila a pak to šlo ven až v komentářích, že? ;) já se teď vybila zas u Moory =D

    K tomu předplatnému - právě proto furt nadávám na ten jejich šílenej PR systém. CO to je? Jako dárek pro předplatitelky dají něco, co už bylo?? To by Ti rovnou mohli napsat, že Ti pošlou, až co zbyde a nikdo to nebude chtít - výsledek je stejný. =( zrovna na tomhle by si měli dát záležet. Co jsem koukala, tak předplatné navíc taky nevyjde zrovna nějak zázračně výhodně.. prostě to je prokaučovaný..
    Jo a tu krabičku jsem se rozhodla otestovat natvrdo a za ten camcourek jsem prostě trhla vší silou a bylo, krásně se otevřela napoprvé. Asi to chce "though love" ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hehe, nejak se mi to rozlezelo a byla jsem vic a vic nasrana.

      Ano, "darek" pro predplatitelky byl u me nejvetsi propadak... :-( Presne jak rikas.

      Hmmmm, priste budu rvat jak o zivot :-) Jako ja mela takove otevirani na Kindlu od Amazonu a tam to slo fakt naaadherne otevrit - uplne uzasny feeling to byl tehdy.

      Vymazat
    2. musím souhlasit, že tohle pojetí dárku by mě taky docela zklamalo

      Vymazat
    3. vymest sklady.. hovno darky :)

      Vymazat
  4. předpokládám, že jestli ty stíny byly jako dárek k předplatému, tak budeš dostávat něco navíc v každé krabičce... protože jinak by to byla dost hrůza...
    ..ono celkově vybrat nějaký dárek k předplatnému (aspoň mě dali na výběr) je dost strašný, z té nabídky mi nevyhovovalo nic!

    no a mě zklamalo, že jsme se opět vrátili k obdélníkovým krabičkám... pro mě byl design senzaboxu jednoznačmě lepší... (z té růžové se mi chce bl...) ...stejně tak jako z barvy rtěnky, co mi přišla... personalizace je u nich na nic - potřebovalo by to doladit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to si myslim, ze ne. Darek pro predplatitelky v tomto boxu byl proto, aby zavreli usta tem, kteri zaplatili vice, protoze u jedne ze dvou sloucenych firem bylo predplatne drazsi!!!

      Jako ja nevim, ale psali, ze zaradi uspesne produkty.. no jako cetla jsem snad 1 ( slovy: jednu) pozitivni recenzi na tekute stiny... :-(

      Mozna by bylo lepsi, kdyby poslali dotaznik mailem kdo co chce... ano, bylo by to jiste narocnejsi, ale rozhodne by to stalo za to.

      Asi jsem proste moc najivni. Jak jsem stara, tak jsem blba... :-)

      Vymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!