O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

18. února 2013

Too Faced - Chocolate Soleil bronzer


Strasne jsem se tesila do statu, az si zo koupim. Nakonec zrovna nebyla plna verze, takze jsem vzala tuhle miniaturku, ke ktere byla jeste miniaturka primeru.



No a ted jsem rada, ze plna verze nebyla... duvod? Neni tak uzasny jak jsem cekala, ze bude....



Barva je do oranzova a na moji pleti proste nejde vyuzit ke konturovani /k cemuz jsem ho chtela/. Jinak vydrz je obstojna v tom problem neni. Me proste nejvice zklamal ten barevny ton :-(

Takze jej nakonec vyuziju  na pridani barvy do tvare - ale az v lete.... ted jsem na tohle moc vybledla .-(




Pro me tedy zklamani, mate nekdo lepsi zkusenost??

1 komentář:

  1. Vypadá dost oranžově :(. Škoda, ale aspoň, že jsi nekoupila plnou velikost.

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!