O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

18. února 2013

3D duo stiny Essence


V DM se objevila tahle novinky od Essence a kdyz jsem ji zkousela u stojanu, rozhodne jsem na to sla velmi skepticky.... ovsem tester me mile prekvapil. Pigmentace skvela... a tak jsem jedny vzala.

3D v nazvu se tyka jen baleni ,jaka si vlnka :-))



Vybrala jsem duo c. 05, Irresistible blue sky... a svemu nazvu dostoji. Jsou totiz fakt neodolatelne.


Pigmentace: 


Ty barvy jsou tak krasne az tomu neverim. Vydrz slusna /bez baze 3 hodiny s bazi 9 hodin - vic jsem zatim netestovala neb jsem vecer cvicila a to se vzdy predtim odlicuju/

Cena je 74,90 - coz je za dve krasne barvy velmi fer cena! Tenhle produkt zase patri k tem, ktere se Essence povedli! Pokud pujdete kolem DM, urcite se pro nejake stavte!

Udelala jsem pro Vas i Look tutorial, abyste je videli v realu:

2 komentáře:

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!