O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

18. listopadu 2014

Makeup revolution - Pigment (Grandeur)


Kdyz me tato znacka oslovila s nabidkou spoluprace - klasicky poskytnuti produktu vymenou za recenzi, vahala jsem. Vite dobre, ze nejsem priznivce "dupe" kosmetiky - tedy kopii znamych znacek. Navic jsem podvedomne zaradila tuhle znacku do kategorie E.L.F. (omlouvam se vsem priznivcum ELFu, ale pro me jsou to shity - ano, levne, ale porad na nic).

Ovsem s Makeup Revolution jsem se spletla. Napriklad tenhle pigment je skvely! baleni ma pripominat asi MAC /odprostim se na chvili od "dupe" myslenek/. Baleni je ok. Plni ucel, jo jasne, neni to nejkrasnejsi pigment, co jsem kdy videla, ale zase uprimne jeho cena 45.- Kc!!!!! ano, ctete dobre ani ne pade a mate skvely pigment. Skoro bych si prala, aby mel vetsi nabidku odstinu.




Najdete je zde: http://www.makeuprevolution.cz/pigmenty/ zatim jsou jen 4 a uprimne doufam, ze vyrobce planuje dalsi!

Protoze tady Vam poradim jednoznacne! Jdete do nich! Skvele pigmentovane, skvele se s nimi pracuje! S primerem (mam velmi mastna vicka) vydrzi uplne v pohode cely den.

A ta cena!!!! Pecka!



Na rozdil od MAC pigmentu maji "sitko", ktere zadrzuje produkt uvnitr. Pomoci 4 malych direk jej pak vylepete ven.. tohle baleni me osobne vyhovuje vice, nez to bez zadrzneho sitka - takze i tady musim dat plusovy bod!


A koukejte na tu barvu! Krasna medeno-kovovo-zlato-do ruzova. Uzasne! Pripomina mi Copper od Macu, jen je vic do medena. A ted porovnejte cenu:

MAC cca 600,- Kc
MR 45,- Kc!!!!!!

Ja myslim, ze tady neni o cem premyslet :-)



A ted mi reknete co si o tom myslite? Ano ja vim, sama bych je taky neobjednala, ale vedet jak jsou skvele, sla bych do nich hned.

A ted mi reknete Vy - pouzivate sypke pigmenty?


Dekuji Makeup Revolution za poskytnuti produktu k recenzi!
Poskytnuti produktu nijak neovlivnuje recenzovani, vzdy pisi co si opravdu myslim. Za recenzi nebyla poskytnuta zadna financni odmena (pouze produkt samotny).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!