O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

21. června 2014

M.A.C - Paints (Untitled)


O Paint Potech jsem Vam uz psala (Let's Skate, Painterly)... a hodne jste mi psali, jestli jsem uz zkousela Paints - ze jsou dokonce lepsi nez Paint Poty...

Takze jsem se rozhodla vyzkouset ten, ktery nese oznaceni Untitled... coz je krasna svetloucka ruzova.


Baleni v kovove tubicce se zda byt prakticke, bohuzel ma tak tenky obal, ze se mi ji podarilo behem tydne proderavet - a to jsem na ni davala pozor a nenosila ji v kabelce nebo tak neco... Takze u mne vedou Paint Poty...  protoze ty sklenene kalisky proste miluju... :-)


Vydrz mi prijde malicko horsi nez u Paint potu, tak nevim. Pigmentace je super - rekla bych stejna.

Takze celkove nevim - Paints je mnohem mene barev - tusim 6. Baleni me zklamalo.. takze ja zustanu verna Paint Potum :))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!