O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

31. května 2014

Estée Lauder - Double Wear maekup (2C3 Fresco)



O tomhle makeupu jsem slysela uz hodne chvaly. Od zahranicnich youtuberek, i treba od Rendy ... Vsechny jsou spokojene se stupnem kryti a vydrzi..

A musim rict, ze ja se knim pridavam. Zacnu ale jako vzdy od baleni.


Uz (udajne) 11 let je ve skle. Bez pumpicky.. co jsem vydrzela tyden, pak jsem zasla do MACu a koupila normalni pumpicku MAC, ktera na tenhle maekup krasne sedi.

Nechapu proc je v tak nepraktickem baleni, ale s tou pumpickou je to uplne ok. 



Jj, sklo bez pumpicky.... 



Barevny odstin jsem vybrala dobre, sedi mi skvele. Ma ruzovy podton a je dost svetly, ze mi sedne i v zime. (kdyz nejsem uplne bila). Zatim je to nejlepsi odstin makeupu, ktery jsem mela.

Konzistence je trochu tekutejsi, ale skvele se s nim pracuje. Je opravdu dost kryci, aniz by Vam udelal neprirozenou masku. Po rozetreni jde do matneho finishe /i kdyz ja ho stejne jeste prepudruju, protoze mam hodne mastnou plet/.

Na cely oblicej mi staci jedno pumpnuti MAC pumpickou - takze si myslim, ze mi vydrzi tak dva roky pri dennim pouzivani. Vlastne jsem od te doby, co ho mam nepouzila jiny :-) Opravdu laska na prvni pouziti.

Jeho cena 1200,- Kc s tim, ze se da sehnat v Sephore, takze doporucuju pockat na nejakou peknou slevu Sephory. 



Obecne me produkty Estée Lauder nelakaji, ale uz ted vim, ze pro tenhle makeup se budu vracet asi naporad..

Co Vy a tahle znacka? Meli jste moznost od ni neco zkusit?

2 komentáře:

  1. tenhle makeup miluju. mám odstín Ecru, což je světlejší, Fresco je na mě moc tmavé.


    máš tam překlep. maekup? snad makeup, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. EL byla moje první High end značka, od které jsem něco vyzkoušela. Před 18 lety:-). Pak jsem dlouho kupovala jen EL a posledních pár let to dost střídám,nicméně nakupuju v jejich butiku stále a ráda. Tento makeup mi nesedne, makeupy už od EL nekupuju, ale prý mají mít něco nového.

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!