O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

16. dubna 2014

Alverde - Duo stiny (48 Vivid Violet)


Tyto stiny jsem chytla ve vyprodeji za 45,-Kc.  Po pravde jsem utikala a uz jsem je brala na posledni chvili, tester tam zadny nebyl, takze jsem brala takove duo, ktere jsem si rikala, ze vyuziju....


V krabicce vypada krasne, ze? Krasny broskovo-telovy stin a jemny fialovy matny....



Bylo by to krasne, kdyby ovsem fialovy stin mel alespon NEJAKOU pigmentaci.. tento nema ZADNOU. Fakt nula... to jsem jeste nevidela.. :-))))



Jak vidite, tak na kuzi se neprenese fakt nic :)

Nicmene ten telovy je krasny, jemne namlety, skvele drzi a vypada uzasne, takze to beru tak, ze mam za 45,- Kc krasny telovy stin... a fialovy se tvarim, ze neexistuje :)

Skoda, ale tohle se Alverde fakt nepovedlo. Nechapu jak nekdo takovy stin vubec muze pustit do prodeje... ach. Pouceni u Alverde duo stinu vzdy zkousejte pigmentaci!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!