O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

19. února 2014

NARS - Blush (SEDUCTION)


Uz vcera jsem Vam ukazovala Albatrosse, ktereho jsem poridila v akci od Sephory a prave SEDUCTION jsem tehdy vzala take.





Je to krasna tmavsi cihlova barva ladena do tepla. Skoro bych rekla do cervena. Skvele se bude hodit k moji opalene pleti v lete. Ted je na me jeste trochu moc ladena do tepla, coz mi obecne neslusi, kdyz jsem bleda. A ze ja v zime bleda jsem dost :)




Uvazovala jsem o nejake tvarence ladene do ruzova, ale nakonec jsem zdrave usoudila, ze tech uz mam vazne dost :-) (Hervana od Benefitu, Lace od theBalm, Cabana Boy od theBalm, Dandelion od Benefitu)...

Taky rozdelujete odstiny tvarenek pro jaro/leto/podzim/zimu? nebo nosite porad stejne odstiny?

2 komentáře:

  1. S líčením teď teprve začínám, ale jelikož jsem v zimě fakt hodně bílá, tak si určitě na léto pořídím výraznější tvářenku, než jsem si koupila teď :-) třeba nějakou korálovou nebo tak nějak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obecne vsechny NARS tvarenky jsou hooodne pigmentovane, tak jen opatrne s ni /kdyby ses pro ni rozhodla/. Nanaset jen malicko na stetec a hodne oklepat :)

      Vymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!