O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

28. února 2014

Lavera - Fine Loose Mineral Powder (Transparent)


Znacku Lavera mam moc rada, objevila jsem ji diky LadyBoxu (tomu originalnimu, pred spojenim se SenzaBoxem) a od te doby jsem od nich vyzousela a zamilovala si uz dost vyrobku.
- hydratacni krem s divokou ruzi
- ocni krem s divokou ruzi
- matujici krem se zazvorem a mesickem
- prirodni BB krem
- krem na ruce
- balzam na rty
- hydratacni krem s matou na mastnou plet

Spoustu jsem i koupila sestricce atd..

Tenhle pudr se u nas neprodava, objevila jsem ho na LoveLuva, a musim rict, ze me zaujal na prvni pohled. Zrovna mi totiz dochazi muj oblibeny Rimmel Stay Matte a tak jsem si rikala, ze bych mohla zkusit nejaky dalsi pudr. /doted jsem pouzivala temer vyhradne ten od Rimmelu - uz mam druhe baleni pryc :)))/

Vybrala jsem odstin Transparent:


Jeho cena byla 15,50 liber (postovne bylo zdarma).

Je to tedy klasicky mlety pudr v kalisku. Baleni je hezke, bytelne. Plastovy kalisek na uzaver, coz mi prijde praktictejsi nez otevirani na zaklapovaci mechanismus..

Uvntir je ultra mega moc prijemna a jemna labutenka - kterou se priznam, ze teda nepouzivam :)) ale nechala jsem si ji v kalisku, protoze funguje jako skvela "izolace" , aby pudr nevypadaval ven, pokud treba pudr otocite, musite skladovat na boku nebo s nim cestujete...


Direk je v kalisku tak akorat a maji spravnou velikost, takze nikdy nevypadne pudru prilis moc.. rekla bych ze na jedno otoceni vypadne tak akorat na cely oblicej /mam velmi mastnou plet, takze zapudrovavam cely oblicej/.



Dalsi zajimava vec je, ze pudr je mirne parfemovany, coz pro nekoho muze byt problem. Vzhledem k tomu, ze voni typickou "Lavera" vuni, kterou ja osobne uplne miluju, vubec mi to nevadi, naopak se na jeho aplikaci kazde rano tesim :))) Je to takova svezi, citrusovo-levandulova vune. Ale nebojte, na pleti ji pak uz necitite. Jen trochu pri samotne aplikaci.

A ted vydrz - vydrzi prekvapive velmi dlouho. Kolem 5-6 hodin me udrzi matnou, pak lehce prepudruji a jsem do vecera ok. Tvarenka i bronzer na nem vydrzi bez problemu.

Musim rict, ze jsem z nej uplne nadsena. Je ho 10g /Rimmelu je 14g/. Jsem zvedava, jak dlouho mi vydrzi - Rimmel mam obvykle pul az trictvrte rok....

Zatim si myslim, ze urcite nahradi pudr od Rimmelu doma - na cesty asi nadale budu volit kompaktni pudr, protoze je to preci jen o fous praktictejsi.

Co Vy na Laveru?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!