O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

9. prosince 2013

Michal Viewegh - Můj život po životě



Pro me sokujici kniha. Vubec jsem necekala, ze Michal Viewegh uz znovu pise.. natoz, ze vydava dalsi knihu...

Tema je myslim si dost jasne, vzhledem k tomu, co prozil (praskla aorta). Jedna se o denik pul roku jeho zivota, kdy se snazi vratit zpet do zivota jak ho znal drive.

Jeho rukopis v knize rozhodne poznate. Je to porad on.... jeho styl humoru, morousovstvi... jen je tam take vice pokory. Zmenu jeho osobnosti doslova citite.... I tuhle jehu knihu jsem doslova zhltla.. za pouhe dva vecery!

Hluboce smekam pred nim, ze sel s kuzi na trh a knihu se rozhodl vydat. Smekam a dekuji! Moc jste mi chybel! Vitejte zpet!

Darek jsem dostala od manzela, kniha k zakoupeni na PalmKnihach.cz


2 komentáře:

  1. chystám se na ní, ale krutě se mi nedostává času, ted se těšim zas o něco víc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Víc pokory? :O Víc sebelítosti určitě, ale pokory?

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!