O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

7. srpna 2013

L'Oreal Paris Fix na Oči, Super Liner Blackbuster (LB 07/2013)


Fixy na linky obecne nemam moc rada, ale  na vyzkouseni tehle jsem byla skutecne zvedava, takze jsem je v Ladyboxu za cervnenech vlastne i uvitala....

L'oreal je uvedl v techto dnech do nasich drogerii, takze kdo chcete zkusit, videla jsem je  normalne v DM.


Baleni docela hezke, cerno zlate. Bytelne, drzi dobre zavrena. 


Bohuzel  ma opravdu  hodne tlusty a neohebny hrot, takze nakreslit s ni tenkou linku je trochu umeni. Navic i samotne telo fixy je dost tluste, takze se s ni spatne manipuluje u oci...

Barva neni tak cerna, jako treba u gelovych linek, nebo i tekutych  (ja mam tyhle od Sephory a miluju je, ty cerne jsou opravdu CERNE).

Co se vydrze tyce, tak na mych exta mastnych vickach vydrzeli 4 hodiny normalni den a 2 v tech extra vedrech, ktere jsme ted meli. Bohuzel pak se zacala slevat a dokonce i obtiskavat :-(


Bohuzel me nepresvedcila, spatne se s ni pracuje, barva neni tak cerna jak by se mi libilo a navic ta vydrz .-(

Putujou k sestricce, ktera bude druhou testerkou v rade.

Vam se libili?

1 komentář:

  1. já ho ještě nezkusila, ted přes léto nějak nemám ani čas ani náladu se líčit, poslední dva boxy ležeji téměř nedotčený v knihovně

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!