O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

19. července 2013

Test: Clinique - Superdefense SPF 25 (pro suchou az kombinovanou plet)


Tenhle krem byl jak jsem zminovala s nejvyssim SPF na ktere jsem od jara narazila v ceskych obchodech... Mela jsem jen pytlickovy vzorek, ktery stacil na 3 pouziti, presto jsem se chtela podelit o prvni dojmy.

Krem ma krasnou lehkou gelovou strukturu, na rozdil od nekterych kremu Clinique neni ani citit chemicky /jejich neparfemovano me drazdi stale :-))/

Mega rychle se vstrebava a plet nezanecha vubec mastnou.  Nematuje, ale  ani se po nem nebudete lesknout.

Obecne jsem z nej mela velmi prijemny pocit a dokonce jsem chvili uvazovala o koupi plneho baleni. Duvod proc jsem nakonec nekoupila je slozeni. Na me je to proste moc chemie... a druhym duvodem byla cena, ktera je u plneho baleni 1490,- Kc :-OOOO


Slozeni:



Co Vy a kremy od Clinique? Mate radi nebo ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!