O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

8. května 2013

Steve Wozniak - iWoz: Computer Geek to Cult Icon


Vzhledem k tomu, kolik jsem precetla knih o Stevu Jobsovi, citila jsem se tak, ze dluzim Stevovi Wozniakovi, abych si precetla knihu o nem... :-) Koupila jsem ji na Amazonu za 12$ a rozhodne za to stala!

Tahle kniha byla uzasna!! Steva ma velmi ctivou a prijemnou anglictinu, celkove jsem se u ni skvele bavila a docela zirala.. Je to vlastne genius o kterem se moc nemluvi.

To on:
- vynalezl osobni pocitac s klavesnici a monitorem /tehdy se pripojoval na televizi/
- universalni dalkove ovladani, ktere si naprogramujete jednoduse doma
- BIOS jak ho zname ted atd...

Moc se mi libila jeho veta:
Most inventors and engineers I’ve met are like me—they’re shy and they live in their heads.

Se kterou souhlasim :))))))

Pokud jste technicky typ, tahle kniha Vas asi nadchne jeste vice nez me! Nicmene ani jako pocitacovy laik ji nezatracujte. Dozvite se o zivote uzasneho cloveka, ktereho dejiny proste odstavili...

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!