O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

27. května 2013

Real Techniques stetce


Diky milovane sestricce, ktera mi privezla balicek z UK, jsem si rozsirila svou sbirku techto stetcu, ktere miluju! Konkretne stetec na pudr, ktery me tedy ze vsech oslovil nejmene. Cekala jsem nejaky vice "vzdusny" a tenhle mi prijde moc tezky.  Nicmene vyuziti jsem pro nej nasla - skvele se mi s nim aplikuje pudrovy makeup /BareMinerals konkretne/.

Dalsi je Setting Brush, ten jsem si vzala na zapudrovani korektoru pod ocima a svou funkci plni skvele!!! Je tak uzasne jemnoucky, ze je radost s nim pracovat! Tenhle me potesil moc!


A potom Starter Set, ktery prisel jeste navic v cestovim pouzdre!


Sada obsahuje /zleva/

  • deluxe crease brush: tenhle mi kupodivu  nevyhovuje vubec na blendeni, prijde mi moc hutny. Ale skvele se osvedcil na aplikaci korektoru! Hura!!!
  • base shadow brush: uzasny na plosne nanaseni stinu pres cele vicko! Idealne zastrizeni do spicky = dostanete se vsude! Krasa!
  • accent brush:  malicky stetecek je idealni na detaily - ja ho mam nejradeji na vnitrni koutek!
  • pixel-point eyeliner brush: ten se priznam, ze nepouzivam vubec, neb gelove linky nepouzivam, ale verim, ze casem sve uplatneni najde .-)
  • brow brush: tenhle je dost tlusty, mam radsi tenci verzi od Sephory, ale i tak se da pouzit. Nicme radeji na spodni vicko nez na oboci.... na oboci mi prijde malo precizni...


Vsechny se skvele vejdou do cestovniho pouzdra - na obrazku chybi Expert Face Brush  o kterem jsem uz psala.


(pardon za spatne zaostrenou fotku)

Celkove mam z techto stetcu opravdu velkou radost a pri ceste za velkou louzi nebo do UK si urcite jeste dalsi dovezu!! Porad mi chybi treba stetec na tvarenku :-))) http://www.plumfooleryshop.cz/stetce-c9/real-techniques-blush-brush-i85/

Co Vy a stetce od Samanthy? 

1 komentář:

  1. Já jsem si nedávno pořídila powder brush a blush brush. Na pudr jsem měla je takový malý kabuki z Anglie asi za jednu libru, byl jemný a fajn i dost velký, ale chtěla jsem nějaký pořádnější s rukojetí a musím říct, že ten od real techniques mě trošku zklamal, všude holky píšou jak jsou jemné a tenhle byl hrubší než ten starý co mám :D jako špatný není ale nejjemnější taky není. Zato z toho na tvářenku jsem nadšená, bála jsem se, že na mě bude moc velký a je fakt super, hrozně mi vyhovuje ten tvar.

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!