O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

15. května 2013

Effaclar K - vanocni sada pletova voda + pletovy krem


Mozna Vam bude tenhle post pripadat trochu crazy, ze Vam na zacatku leta cpu vanocni sadu, ale....

a) v lekarnach Lloyds je stale sezenete - minimalne v Letnanech v Obchodnim centru, kde mi pani lekarnice vysvetlila, ze ji stale berou, protoze je cenove opravdu vyhodna - pletovou vodu dostavate opravdu zdarma

b) teprve ted jsem vypotrebovala krem a dokud jsem ho nevypouzivala, davala jsem mu sanci....


Baleni je hezke, osobne se mi ty vlocky moc libili...


V balicku je pletova voda ve velikosti 200ml, ktera mi vystacila na 3 mesice a krem v obsahu 30 ml, ktery byl tak na 4 mesice pouzivani.


Co pisou o kremu: 



Co pisou o vode:

Slozeni vody:




Slozeni kremu:


Co na to ja?

Voda je fajn, neodlici Vam ocni makeup to ne. Ale jinak na vycisteni pleti a osvezeni je super. Ma takovou zvlastni vuni - ja ji znam z termalni vody ve spreji, kterou od La Roche mam, ale kdo ji  uciti poprve, bude si  muset asi chvili zvykat. Jsou to proste mineraly... jako kdyz jste nekde v lese u prirodniho pramene /kyselka atd/ a citite zelezo z vody...
Od vody jsem si jiz koupila dalsi baleni a pouzivam ji dale.

Krem - uz podle slozeji je to dryják. Trochu jsem doufala, ze to bude aspon ucinny dryják... Nicmene bohuzel s mou pleti  neudelal VUBEC nic... "vune" stejna jako u vody, ale u kremu mi teda vadila vic. Stav moji pleti vubec nijak nezlepsil ani jsem nemela pocit, ze by extra dobre hydratoval. Naopak byl to takovy ten silikonovy pocit... .-( Dlouho jsem doufala, ze je treba jen dat kremu cas... takze proto recenze az po uplnem vyuzivani, ale ani to mu nepomohlo...

Za me - vodu berte, krem s klidem nechte v lekarne!

2 komentáře:

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!