O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

5. dubna 2013

Guest post: Prodám Nike Fuel Band, velikost S, barva černá

Obratila se na me kamaradka s zadosti o zverejneni inzeratu. Naramek jsem osobne videla, takze se mohu zarucit za jeho kvalitu - presne dle popisu.

Takze tedy, jedna se o Nike Fuel Band naramek ve velikosti S, barva černá. Je nepoužitý v originálním balení. Krabicka je kompletni, obsahuje veskere originalni prislusenstvi, ktere je taktez nepoužité.

Info o produktu: http://en.wikipedia.org/wiki/Nike%2B_FuelBand




(ilustrativni foto Copyright: nike.com)



Cena: 4.500, Kč /v cene je i doprava k Vám pomocí kurýra PPL/.

Platba předem na bankovní účet, v den připsání částky, pošleme na Vaši adresu pomocí PPL - dostanete tracing number - takze budete moci Vas balicek sledovat. Osobni prevzeti ani zaslani postou neni mozne /kamaradka neni aktualne v ČR/.

velikosti - Copyright: nike.com

Manual jak poznat svou velikost: http://store.nike.com/nikestore/merchandising/static/components/size_chart_documents/BandSizingGuide-NewSizes.pdf

Zajemci prosim piste na e-mail: blondatejsvet(zavináček)gmail.com

Poznámka: jakmile bude prodáno, bude zde info, abyste nemuseli tápat, zda je stále k mání či nikoliv.

Osobne me tahle vecicka moc zaujala a tak jsem si take jeden objednala /z USA/ v České republice totiž koupit nejde. Bohuzel velikost S, kterou kamaradka prodava je mi malej :-( Ale kdyz jsem to videla a cetla o tom, prislo mi to skvely :-) Takze casem zde budete mit moznost cist i recenzi. Ovsem nez mi dorazi, to bude tak 14 dnu trvat - s nasi postou (pri vyrizovani CLA to bude mozna jeste dele) :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!