O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

24. dubna 2013

BodyShop - RainForest balance sampon a kondicioner na mastne vlasy


Sadu cestovnich baleni jsem v BodyShopu uvidela ted poprve, zda je maji uz dele nevim.  Protoze jsem se posledni dobou hodne zklamala v samponech, ktere jsem koupila, nechtela jsem zase resit plne baleni veci, ktera bude spatna..  navic ted docela budu cestovat, takze se mensi baleni hodi, rekla jsem si...

Ovsem chyba lavky... sampon na mastne vlasy?? Ha haaaa, jeste ten samy den vecer, mam vlasy mastne tak, ze ven bych tak nevylezla ani nahodou. Co toto? .... 

Fakt skoda, voni hezky travove, peni dobre vsechno, ale vlasy zatezka a masti se pak jeste vice. Rozhodne ho nemohu doporucit. 


Slozeni:


Sada stala 290,- Kc!!! :-(((

2 komentáře:

  1. Poslední dobou mám taky pocit, že šampony na mastné vlasy jsou vyráběny, aby vlasy mastily .-). No, pořád ten svůj ideální hledám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne!!!! Jinak doporucuju zkusit sampony na "jemne vlasy" - me prodlouzi interval az o jeden den!

      Vymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!