O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

6. března 2013

Urban Decay - Makeup Setting Spray - Oil-control


Slavny setting sprej od UD byl na mem nakupnim seznamu pro USA, takze je jasne, ze semnou prijel.... :-)

Vzala jsem variantu pro mastnou plet -duvod asi jasny - mam mastnou plet. 

Pisou o nem:



Je urcite lepsi nez Mist&Fix od MUFE.... ma jemnejsi rozprasovac, lehoucce voni a makeup s nim vydrzi dele tak o 3-4 hodiny - coz uz je velky rozdil. MUFE jsem tehdy volila proto, ze tady proste UD nesezenete.. a ja potrebovala nejaky fixacni sprej hned...  Nicmene ted uz bych si vzdycky koupila radeji tenhle od UD.

Koupila jsem v Sephore (Las Vegas) za 29$.

Slozeni: 



Jako jasne, slozeni neni zadna pohadka no...

Mozna Vas zmatlo nove baleni stejne jako me, to stare vypadalo takhle:


Vzala jsem si totiz i miniaturky do cestovni tasky, abych nemusela tahat velkou lahev - skvely tah od UD!! Vsechny palce nahoru! :-)

Co Vy a fixacni spreje? Mate nejaky? Jak jste s nimi spokojene?

2 komentáře:

  1. Já mám jenom ten od elfu a překvapivě je celkem fajn, na tu cenu. Tenhle ja ale jasný svatý grál v oblasti fixačních sprejů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hmm ELF rikas.. no mozna ho zkusim pak az tenhle dojde.

      Vymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!