O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

30. března 2013

Sephora - Crease stetec c.230


Nikde se moc o stetcich Sephory nepise a protoze mam od nich jeden, ktery mam moc rada a ted jsem si koupila dokonce druhy, rikala jsem si, ze mu dluzim clanek :-)

Neni to tak davno, kdy jsem si poridila prvni stetecek na blendeni.. asi rok a byl to prave tenhle. Duvod byl jednoduchy kvalita vs. cena. Litrik za MAC 217 se mi proste dat nechtelo. 

A vite co - myslim, ze je vazne moc dobry. Nepelicha, dobre se s nim pracuje, vydrzi. Za ten rok, co mam prvni exemplar jsem ho myla snad tisickrat, znat to na nem neni ani trochu. Duvod porizeni druheho byl prosty - chtela jsem mit jeden na "ciste" blendeni a druhym aplikovat stiny do zahybu oka...

Ano, mohl by byt jeste vice jemnoucky, ale to by clovek chtel za ty dve stovky uz vazne moc.... Je to kompromis, ale podle me super!

Vrele ho mohu doprucit.. Nicmene pockejte si, az bude mit Sephora nejakou slevu. Casto ma na vlastni znacku dokonce 30% - tam pak po nem sahnete bez obav :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!