O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

27. února 2013

Urban Decay - NAKED 2 paletka


Byla to jedna z veci, kterou jsem si rikala, ze mozna najdu pod stromeckem, takze jsem ji nekupovala sama, ale priznam se, ze jinak bych ji koupila uz asi davno :-)

Proto v lednu v USA to byla jasna vec, pro kterou jsem sla do Sephory na jistotu!

Dlouho jsem premyslela, jestli vzit jednicku nebo dvojku, neb jsem povazovala za zbytecne mit obe. Ano obe jsou uzasne, ale  podle me ani jedna se neda za zivot vypotrebovat, takze mit dve je podle me zbytecne... Navic mi barvy v jednicce prisli ladene spise do teplych tonu, ktere mi neslusi. Zatimco dvojka je ladena do studena, coz mi maximalne vyhovuje....

Jedine barvy, ktere postradam z jednicky jsou Hustle a Gunmetal:

Zdroj teto fotky: www.urbandecay.com


Nakonec tedy padla tedy volba na dvojku a nelituju :-))

Ma krasny kovovy obal, ktery se mi moc libi. Na jednicce by me stvala ta plysova vrstva, ktera se snadno uspini a tezko cisti....tohle je kraska!


Uvnitr ma navic mnohem vetsi zrcatko, ktere se na cestach da skvele vyuzit i na liceni celeho obliceje!



Slozeni barev je genialni... Od krasnych jemnych po uzasne pigmentovane tmavsi, konce krasnou cernou!

O paletce uz asi bylo napsano vse, co jen jde, proto jen shrnu:
- konzistence stinu uzasna, maslova
- skvele se nanasi, uzasne se s nimi pracuje
- vydrz dobra /bez baze 7 hodin/ s bazi od NARSu cely den do odliceni /maximalni dosavadni testovane obdobi 18 hodin - jojo, dloooouhej den :-)))/
- porizovaci cena 49$ - zda se vysoka, ale paletka obsahuje 12 stinu. Tedy jeden mate za zhruba 4$ a to uz neni tak spatne, ne? Za skvely stin, ktery ma uzasnou pigmentaci a pracuje se s nim bajecne....
- prilozeny stetecek mi neprijde zas tak strasny, klidne s nim liceni zvladnu. Ano, mohl by byt jemnejsi, ale nic co bych neprezila....






Jeste jsem nestihla vyzkouset vsechny barevne kombinace, ale uz ted jsem se do nekterych uplne zamilovala. Urcite udelam jeste tutorial na ty, co mam nejradeji... nicmene zde zatim textove:

Silver always
Bootycall do vnitrniho koutku a pod oboci , do vnitrni 2/3 spodniho vicka (tesne k rasam)
Verve pres cele pohyblive vicko
Pistol do zahybu a pekne zapracovat do Verve, do vnejsi 1/3 spodniho vicka (tesne k rasam)


Browny prize
Chopper pres cele pohyblive vicko
Busted do zahybu a pekne zapracovat do Chopper, do vnejsi 1/3 spodniho vicka (tesne k rasam)
Blackout trochu pridam pres Busted do vnejsi casti zachybu a stahnu k rasam, dobre zapracuju
Bootycall do vnitrniho koutku a pod oboci , do vnitrni 2/3 spodniho vicka (tesne k rasam)

Ale tech kombinaci je samozrejme nepreberne mnozstvi.....

Co Vy a legendarni Naked? Mate nekterou z nich? Pripadne touzite po nektere?

9 komentářů:

  1. Ach, no je to prostě kočka :). Na těch tvých fotkách ty odstíny krásně vynikly.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee dekuju. Ani nevis kolikrat jsem to fotila nez jsem byla spokojena s interpretaci odstinu... Diky :)

    OdpovědětVymazat
  3. No,já bych chtěla všechny tři NAKED paletky :D.Bojim se ale,si je nechat poslat.Nechci mit totiz ty stiny rozdrceny :/.Ale v lete mozna pojedu do statu,tak snad....:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm tomunrozumim. Jko vsichni rikaj ze to chodi v pohode tak nevim....

      Vymazat
    2. No,já jsem si jednou objednávala nějakou paletku stínů.A když mi přišla,tak ty stiny vcelku nebylno :/.Možná by to přišlo v pohodě,ale stejně....nejak uz tomu moc neverim no....:/

      Vymazat
  4. strašně bych chtěla naked paletky, ale kde na to vzít peníze..:/ to fakt nevim...

    OdpovědětVymazat
  5. furt nevim jestli naked original či naked 2 ,nevim jestli je pravda že 2jka je pro brunety a naked pro blondyny , sem bruneta , ale v te jedničce se mil ibi vic ty barvy ale ta dvojka neni špatná , twl to je DILEMA :D:D:D:D jestli vubec překecám rodiče :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondyny/brunety... No... Rekla bych spis tak, ze pokud Ti slisi vice studene tony, pak je dvojka idealni. Naopak pokudmTi slusi vicemteple tony, pak doporucuju jednicku

      Vymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!