O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

24. února 2013

Posledni z USA - aneb co se tam vyplati

O vetsine veci jsem uz napsala samostatny clanek, protoze bud to bylo tak dobre, ze si to zaslouzilo. Nebo to byl takovy propadak, ze jsme to taky proste musela napsat...

Tady jsou uz tedy jen tri malickosti, ktere jsem si privezla, ale zvlastni clanek nepotrebuji...

NARS baze je moji nejoblibenejsi - v podstate jinou uz nepozivam. Mam jeste jednu miniaturku od Too Faced, ktera byla soucasti paletky Return of SEXY, ale ta me proste nezaujala. Na mych vickach stiny udrzi maximalne 6 hodin :-( Zatimco NARS krasavec vydrzi doslova do odliceni /maximum mam zatim 10 hodin s Essence stiny a 20 hodin s UD stiny z paletky Naked Basics/. Dokonce mam doma jeste porad jednu tak z pulky plnou, ale presto jsem privezla dalsi - duvod je snadny.. zatimco tady za ni chteji v Sephore 890,- Kc, v USA jsem ji koupila za 24$ (tedy cca 450 Kc = skoro PULKU ceny tady!!!!!!) Coz jiste chapete, ze byl duvod ke koupi....



Benefiti boi-ing jsem mela z ceske Sephory v odstinu c. 2, ktery mi pres leto skvele sedel, bohuzel v zime jsem vybledla a uz byl moc tmavy, takze jsem dokoupila odstin c. 1, ktery je ted na me idealni. Opet byla duvodem nakupu cena. 

V CR koupite okolo 500 stovek, Sephora za nej chce snad dokonce 600. Ja koupila v akci za 18$  (bratru 340 Kc - takze zase jsme skoro na pulce)



A pak jsem chtela uz dlouho zkusit fialovou rasenku.... A ve statech v drogerce koupite fakt na cokoliv si vzpomenete... takze jsem nasla i fialovou rasenku za prijatelnou cenu na test... 8$.

Jaka je? Nic moc :-( Nekdy Vam ji ukazu v tutorialu...



No a to je pomalu vsechno z moji cesty za ocean. Jeste Vas ceka clanek o Urban Decay NAKED 2 paletce a pletovem mydlu od Neutrogeny, ale to zase nekdy jindy...

Clanek o paletce pripravuju uz skoro tyden, ale porad jeste nejsem s jeho podobou spokojena, a mydlo jeste musim poradne otestovat... :-)

Pouzivate nekdo bazi nebo korektor? Jak Vam vyhovuji?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!