O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

26. února 2013

Lavera basic sensitive, balzam na rty (LB 02/2013)


Tenhle balzam byl v unorovem LadyBoxu a osobne jsem z nej mela radost.

Uz jsem to psala asi tisickrat, ale Laveru jsem objevila diky LB. Drive jsem ji v DM prehlizela.

Tenhle balzam me taky potesil. Jako jasne na Carmex nema.... ale je fakt velmi prijemnej a hlavni plus je, ze je ciste prirodni!!! Coz Carmex bohuzel neni...

Moc rada ho pouzivam rano hned po vycisteni zubu, protoze moje rty krasne zvlacni nez pouziju Chubby Stick, ktery aplikuju az pred odchodem z domu.

Skoda je, ze nevoni - je neparfemovany, ale znovu jak rikam jeho hlavni prednost vidim ve slozeni:

Ingredients INCI (CFTA): Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Beeswax (Cera Alba)*, Squalane, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Soybean Glycerides, Lysolecithin, Tocopheryl Acetate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Oryzanol, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Annatto (CI 75120), Alcohol*, Tocopherol, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Ascorbyl Palmitate, Calendula Officinalis Flower Extract* * suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství

*Suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství; **Přírodní esenciální oleje.

Slozeni jsem vzala z jejich uzasneho webu: www.lavera.cz. Tady zase jedno velke plus za web, kde je u kazdeho produktu slozeni! Je videt, ze se za nic nemusi stydet!

Jeho bezna cena je 89,- Kč a za tu bych si ho klidne koupila znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!