O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

28. prosince 2012

Recenze: Sleek - New Skin Revive Tester Kit


A bohuzel ani druhy z produktu od Sleeku, ktery jsem si objednala me nenadchnul :-(

Pritom zase skvely napad. Makeup dostanete v malyh testerech a celkem v 5 barvach huraaaa!

Ovsem bohuzel maekup mi nesedl, vypadal na pleti dost neprirozene a leskla jsem se po nem. Navic mi prislo, ze je strasne tezke ho dobre rozetrit :-(

Koupila jsem zase klasicky na jejich webu za 4,50$

A opet mi nejlepe sedl odstin Oyster.... (tedy druhy nejsvetlejsi) - by me zajimalo co by na to rekla pani Zuzana ze Senzaboxu :-))

 Zkouseli jste nekdo? Mate jinou zkusenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!