O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

26. prosince 2012

Recenze: Sleek - Creme to Powder



Tenhle testovaci kit jsem si objednala ze zvedavosti jaky produkt je.

Velmi ocenuju tohle baleni, kde mate moznost skvele zkusit vsehny svetle/tmave odstiny! To je bomba!!!

Ovsem produkt jako takovy bohuzel pochvalit nemohu :-( Vim, ze se ted o Vanocich negativni recenze moc nehodi, ale....

Proste mi to nedela no by melo. Nezmeni svou konzistenci a tak divne sedi na pleti. Navic vydrzi jen par hodin a lesknu se po nem jako blazen :-((

Takze bohuzel nemohu doporucit.

Kupovala jsem na www.sleekmakeup.com za 3,99$ a vybrala jsem nejsvetlejsi barevnou kombinaci. Nejlepe mi sedi Oyster - coz je krasne s podtonem do ruzova... o to vic me mrzi, ze neni dobry, protze vyber barev je skvely......

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!