O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

20. prosince 2012

Recenze: Dermalogica - Daily microfoliant (LB 12/2012)


Tenhle cistici pudr/peeling byl v prosincovem vydani LadyBoxu.

Mela jsem z  nej hned strasnou radost. Preci jen zainvestovat do teto znacky, to je fakt palka.. .takze mit moznost vyzkouset miniaturku jsem mooooc ocenila. Obecne  posledni dobou radeji nejdrive kupuji tzv. cestovni baleni drazsich znacek, abych se ujistila, zda za ty penize stoji...

Tenhle vzorek ma 15ml a pri  kazdodenim pouzivani vystaci urcite na dva mesice. Ja mam ted skoro 14 dnu a je ho tam jeste porad hodne. Ono ho totiz fakt staci strasne malicko - mala cajova lzicka a jeste ne vrchovata, smichat s vodou a kasickou si "umyt" oblicej.

Plne baleni ma 150 ml a je za cenu 1345,- Kč... uff uff... to nevim jestli nekdy dam.... takova cena uz je pro me fakt jako blok..  specialne za vec, ktera Vam vydrzi tak pul roku - rok odhaduju... Vim, ze kdyz si to rozpocitam, tak je to stovka mesicne, ale takhle najednou mi to proste prijde dost.. uvidim.

Strasne krasne voni po ryzi a cistote! Sice je to peeling, ale je kraaasne jemny, takze bez obav i pokud  nemate peelingy uplne rady!

Moje plet je po nem opravdu krasna, hladka a cista! Za tech 14 dnu zatim nijak nezatocil s pupinky, ale mysli, ze by mohl.... Pokud to zvladne tohle male baleni, pak mozna prekousnu tu cenu a poridim velke.

Strucne jsem z nej opravdu nadsena a jsem moc rada, ze v LadyBoxu byl - diky vsem do LB, kteri se o to postarali :-))

Slozeni jsem vzala z jejich webu:



Co Vy na tenhle zazrak?? A jak chroupete tu cenu? :-O

4 komentáře:

  1. Taky jsem s ním strašně spokojená ale určitě si ho za tu cenu nekoupím, to už je dost drahé na peeling..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja Ti nevim... rikam si, ok - je to cistic a peeling v jednom, ale furt mi ta cena proste nejde pres pusu :-))

      Vymazat
  2. Jako výrobek je to určitě super, já ho teda používám jenom jednou týdně, ale spokojenost. Bohužel 1300 za něj nedám ;)

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!