O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

4. září 2013

Sleek - i-Divine, Candy paletka


Candy je nazev cele rady limitovanych produktu.
Me zaujala tahle paletka. Sleek paletky mam moc rada - pomer cena/vykon je u nich uzasny. Za 9,99$ ziskate krasne pigmentovane stiny, ktere s primerem vydrzi cely den. Ano, trochu prasi, ale za tu cenu? Porad parada a rozhodne neprasi tolik, co MUA.



Baleni je klasicke, cerne, matne. Velmi me potesilo, ze je na ni jiz jeji nazev krasne vepredu:


Na starsich, ktere mam to neni, takze je musim vzdy otevrit, abych zjistila jaka to je... ano, vim, mohu si je taky oznacit stitkem, ale je mi lito kazit tak pekny cerny obal.

Barvy jsou uzasne! Jemne, pastelove i zarive:


Totalne ujizdim na Strawberry sherbet, bon bon a aple sour!!! Ty mam chut pouzivat kazdy den!!! V kombinaci s Flump nebo Parma violet jsou proste bezkonkurencni.....


Kupovala jsem primo na sleekmakeup.com, a mela ji doma do tydne!!! Vazne, super. Jejich sluzby funguji skvele, takze neni duvod kupovat predrazene u nas...

Co Vy a Sleek? mate je radi?

3 komentáře:

  1. Zas tak předražené u nás paletky Sleek nejsou. 290 korun mi přijde na stíny takové kvality velmi dobrá cena :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já je rozhodně hodlám vyzkoušet ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle limitka se mi hrozně líbí, ale vím, že bych ty barvy stejně nevyužila, tak se snažím držet.:-P

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!