O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

16. srpna 2013

theBalm - NUDE tude paletka


Druhy muj vyrobek od theBalm je tahle paletka. Okukovala jsem ji uz dlouho, takze jsem nakonec podlehla :-) Jeji papirovy obal ve kterem se prodava vypada stejne jako samotna paletka... takze, ne, nezblaznila jsem, a nedavam sem stejnou fotku dvakrat :-)


Zadni cast baleni ukazuje vsechny barvy, slozeni, gramaz.... potud nuda.



Vnitrek paletky - zrcatko, nepouzitelny stetecek :-))))


Jednotlive barvy: 


Pigmentace slusna, u tmavsich stinu by mohla byt podle me lepsi. Ten matny cerny s nazvem Serious je ok, ale treba Sexy mi neprijde tak moc pigmentovana. Co se konzistence tyce, tak jsou prachove, (nejsou maslove jako UD), takze dost prasi, pokud je naberete stetcem neopatrne, tak se zaryjete pomerne dost - ubyvaji tim padem dost rychle.

Taky je treba stetec po naneseni samotneho stiny dobre oklepat, protoze jinak se Vam vysype zbytek pod oci.... jinymi slovy, prace s nimi chce jisty cvik, nedoporucila bych tuto paletku pro zacatecnice. Vedet to, tak si ji nekoupim, protoze me to neskutecne rozciluje. Jsem proste asi na maslovky :-)

Detail odstinu:





Celkove pro me trochu zklamani, jako ano, neni spatna, ale pokud ji porovnam s Naked, tak hluboce zaostava...

Tady bohuzel theBalm u me nevyhral....

2 komentáře:

  1. Jaky kočky hambaty :D, mě se od této značky hrozně libí tvářenky, ale asi odolám.

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!