O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

11. srpna 2013

Rimmel - Scandaleyes - Flex


Jak jinak, u Lou jsem ji videla a pote, co ji tak vychvalovala jsem ji proste musela zkusit :-) 

Baleni stejne jako u oranzove kamosky.... ktera mimochodem zacina byt trochu vyschlejsi, takze bude pro me pouzitelna :-))) I kartacek mi prijde stejny. Takze predpokladam, ze se lisi jen naplni.



Tohle byla historicky prvni rasenka, kterou jsem mohla hned zacit pouzivat = nebyla prilis moc mokra na me. Super!!! Kartacek je taky skvelej. Drzi dobre, neopadava, dela krasne rasy. Neslepuje.

Bohuzel neprodlouzi tak moc jako treba kolosalka... :-( Takze  ani s touhle se nezbavim komba kolosalka + maxfactor na modre oci... :-(

Na prirozene denni liceni je ovsem skvela. Pokud potrebujete mega dlouhe rasy do odvaznejsiho looku, nechte ji v supliku.....

Za 149,- Kc podle me v pohode rasenka :-) Co Vy a zelenacek? Mate ji uz?

1 komentář:

  1. Na tuhle řasenku jsem dělala ještě před Lou recenzi a musím říct, že je opravdu skvělá!! :))

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!