O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

17. srpna 2013

Recenze: Avéne - TriAcnéal


Vsechno zacalo timhle malym vzoreckem, ktery jsem dostala od sve pani doktorky na koznim s tim, at ho zkusim, ze je bajecny. No, Avene jsem zatim v boji se svou problematickou pleti dost prehlizela, takze proc ne...

A stala se z nej stalice  moji vybavy a laska.

Pro plne baleni jsem sla hned po vypotrebovani vzorecku.


Plne baleni ma 30 ml, je v prakticke tubicce - coz osobne preferuji, neb nemusim do kremu v kalisku sahat rukama - na spachtlicky me neuzije.. ne ee. Cena se pohybuje okolo 350,- Kc. Napriklad na Lekarna.cz, kde jsem ho koupila i ja.

Ma zlutou barvu, coz me u vzorecku trochu vydesilo, jesttli treba neni zkazeny, ale jiz druhe plne baleni ma stejnou barvu, takze asi ok :-) Ma gelovou, ale hutnejsi konzistenci. Skvele se roztira, UZASNE matuje!!! Idealni pod makeup. Po rozetreni jeji nechte chvilicku zaschout a pak rovnou naneste makeup. 

Malicko i pomuze se zvetsenymi pory. Parfemace temer zadna. Nic neprijemneho, ani chemickeho. 



Co pisou: 



Slozeni neni zadna pohadka, co si budeme povidat, ale fakt funguje.

Stav moji pleti se temer okamzite zlepsil a cim dele ho pouzivam, tim je lepsi. 

Pokud mate otevrene ranky po akne, bude malicko stipat, protze obsahuje ovocne kyseliny, ale rozhodne to neni nic stasneho.

Za sebe ho mohu jedine doporucit. Velmi me prekvapil a diky nemu jsem znacku Avene zase zacala brat vazne :-) Ostatne moji odu na jejich pletovou vodu jste uz  mozna cetli....:-)

Za dobu pouzivani celeho plneho baleni jsem nezaznamenala zadnou negativni reakci na pripravek. Takze jej mohu s klidem doporucit. Pokud mate hodne mastnou plet jako ja, mel by Vam vyhovovat. Uzasny zmatnujici efekt me uplne dostal. :-)

Mate nejaky typ na mastnou, problematickou plet?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!