O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

9. srpna 2013

Maybelline - Master Drama Chromatics tuzka na oci


Uz pred casem jsem Vam psala o tykrysove... a protoze ta je super, rozhodla jsem se poridit i tuhle fialovou krasku. Od posledni recenze se nic nezmenilo. I tahle krasne drzi, je kremova a krasne se zapracovava. Ovsem jak zaschne, drzi jako kliste. Odlicuje se ale dobre - takze Vam rozhodne nezustane fialova linka jeste tri dny, jako se mi to stalo u tekutych linek od Borjois :-E

Purple light:





Jeste jsem videla v drogerii zlatou variantu, ale ta me zatim moc nelaka. Co Vy? Mate nejakou? Jak se Vam libi?

1 komentář:

  1. Taky jsem si poridila fialovou...je super...vyborne se s ni pracuje,'pigmentace je famozni...miluju tuhle tuzku :-)

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!