O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

24. června 2013

Maybelline - FIT me korektor


O tehle rade jsem uz hodne slysela. Udajne ani makeup neni vubec spatny /nicmene tech mam ted dost, takze jsem se ubranila :-)))) / Nicmene boj za svaty gral korektoru upro ocni okoli stale pokracuje, takze jsem korektoru neodolala a udelala jsem dobre! Je totiz skvely!

Mam odstin c. 15, pokud jsem dobre vysledovala tak odstiny 10,20 atd jsou do zluta a 15,25 atd jsou do ruzova... Takze muj je krasne do ruzova.. oh to je takova nadhera!! Tenhle odstin tak uzasne prozari moje ocni okoli.. och och :))

Ma klasicky houbickovy aplikator, ktery sice nevyhledavam, ale nevadi mi. Stejne ho pouzivam jen na "vyskrabnuti" produktu. Na samotnou aplikaci pouzivam prsty a stetec na korektor.


Konzistence je tekuta, ale ne moc. Proste akorat! Skvele se roztira, kryti je stredni az vyssi a kruhy pod nim zmizi naprosto skvele! Velmi obstojne hydratuje, pritom vydrzi i ve vederech, ktere jsme tu meli minuly tyden... Staci ho pak jen prepudrovat, k cemu pouzivam tenhle jemnouckaty pudr od E.L.F.u.

Barva na dennim svetle bez blesku:


Za me je to ten nejlepsi korektor pod oci, jaky jsem dosud mela...

Mate neco z rady FIT me?

10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, dneska jsem byla v drogerii:)) Mohla jsem se na něj podívat, tak příště:))

      Vymazat
    2. Tyjo, opravdu doporucuju jej omrknout! Strasne me nalakal i na ostatni produkty ze stejne rady :))

      Vymazat
  2. taky si ho chci pořidit ale něvěděla jsem jestli fakt tak dobry jak se o něm říka a mužu se zeptat dá se koupit normal v drogerce? jo a a jaký používaš primer a rozjasnovač co nejlevnější verze :D a mohla by smi o nich dat info .. :D , jinak maš dobrej blog :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. taky si ho chci pořidit ale něvěděla jsem jestli fakt tak dobry jak se o něm říka a mužu se zeptat dá se koupit normal v drogerce? jo a a jaký používaš primer a rozjasnovač co nejlevnější verze :D a mohla by smi o nich dat info .. :D , jinak maš dobrej blog :D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, ja ho koupila v Tescu, ale videla jsem ho normalne v DM.

      Primer pouzivam dost drahy - NARS, rozjasnovace mam bohuzel vsechny z limitek, ale mohu Ti vrele doporucit Essence z jejich limitek

      Vymazat
  4. Ahoj a dá se použít na zakrytí pupínků?
    děkuju Johana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Da, ale konzistenci je lepsi pod oci. Cenove stejny na pipinky doporucuju catrice

      Vymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!