O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

19. června 2013

Benefit - Fake up concealer



I zacalo to tak, potrebovala jsem nejaky dobry korektor ocniho okoli.. ty, ktere jsem pouzivala doted, nebyl urcen primo pod oci a musim rict, ze to na nich bylo znat...

Dermacol je hodne hutny a tezky. Na pupinky super, ale pod oci se nehodi.
Benefiti Bo-ing je na plet taky super, ale pod ocima mi zaleza do vrasek...
Maybelline propadak jsem zminovala docela nedavno....

Takze jsem vyrazila na lov. A protoze jsem shodou okolnosti  mela hodne casu, neb jsem cekala na sveho muze, tak jsem si dala s vyberem opravdu zalezet.

Rukama mi proslo snad vsechno v Sephore maji.. Novy korektor od NARS - neoslovil me... Clinique a jejich korektory jsem prosla snad vsechny, od MUFE meli jen Full cover a ten se mi zdal taky moc tezky..

Takze jsem nakonec skoncila u tohohle noveho zazraku od Benefitu. Fake up je pomerne vystizny a vtipny nazev, ze? :-))


Pisou o nem samou chvalu :-) Jak jinak taky, ze? :-)

Duvod proc me zaujal je prave jeho hydratacni slozka, protoze citim, ze moje ocni o koli potrebuje hydratovat cim dal vice... ano, mam super ocni krem, nicmene proc ho trochu nepodporit prave i korektorem.....


Ze dvou nabizenych odstinu jsem si vybrala svetlejsi /nejsvetlejsi vubec/ 01 LIGHT. Osobne mi vice slusi korektory vice do ruzova, ale tak i ve svete jsou jen tri odstiny a vsechny navic jeste tmavsi, takze nebylo moc co resit. 


Je v tycinkove forme, kdy stred je samotny korektor a okolo je hydratacni slozka, ktera po styku s pleti krasne taje... (tak by to melo cele fungovat).


Ovsem realita je takova, ze diky hydratacni slozce se korektor stava hodne tekutym. Coz... jednak neni uplne dobre na aplikaci, neb je tekuty az moc.. dlooouho trva nez se trochu vstreba, aby se dal rozmazat do ztracena...

Snad je to tady na fotce videt, jak moc tekuty pak je...


Pisou o nem:

 A slozeni :


Celkove teda musim rict, ze je to takove trochu rozpacite... Ano, hydratuje. To jo. Kryje spise stredne. Barvu bych uvitala vice moznosti viberu, preci jen skala 3 barev, kdy 1 je pro velmi tmavou plet /urceno pro trh USA/ a jedna je tak tmava, ze by ji mohla pouzivat leda slecna ze Senzaboxu, ktere sedi onen slavny makup od Dermacolu... :-) takze Vam zbyde jeden jediny odstin, ktery se da pouzit :-(

No  a posledni vec je to jak moc je tekuty. Mozna trochu kuchnu tu hydratacni slozku /aby ji tam bylo mene/ a pak to bude ok.

Damy, mate ho nekdo? Pozorujete to same?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!