O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

16. prosince 2012

Recenze: Lush - Mask of Mangaminty



I ja jsem podlehla a vyzkousela ji....

Ovsem bohuzel ani me nic zazracneho s pleti neudelala  (a to pozor, mam velke baleni) a ted je tam na dne...


Slozeni:


Konzistence je hodne hutna. Maska pro me trochu divne smrdi - matu v tom necitim -ja totiz matu miluju.    
Ovsem zazrak se nekonal :-((  proste nic. Nevim, za ty penize mohu mit masku od Freemana - mozna dve a ty mi udelaji vic :-((


 Co Vy? Zabira na Vas? Mam pocit, ze svet je rozdelen na dve poloviny -jedni ji miluji, druhym nedela nic....

2 komentáře:

  1. Mně vyhovuje, používám ji jednou týdně a vždycky se mi po ní pleť příjemně zvláční a pár dní jsem bez černých teček. Žádné must have to není, byla jsem na ni zvědavá, ale rozhodně mě nezklamala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za komentar, jsem rada, ze aspon nekomu pomaha :-)

      Vymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!