O životě jedné blondýny a o tom, jaké to je žít s ní...

13. prosince 2012

Recenze: Lavera - Krem na ruce s mandlemi a bambuckym maslem (LB 12/2012)



Tenhle krem me v LadyBox za prosinec velmi potesil. Jednak jsem Laveru chtela zkusit uz davno, ale porad jsem kolem ni jen chodila a nikdy nic nekoupila... a potom miluju mala baleni kremu na ruce - ty jsou preci do kabelky idealni!!!

Je to zazrak.. voni naprosto uzasne! Po citronove trave, ktera je cista fresh vune, kterou jsem si totalne zamilovala.... dokonce si nekdy jdu namazat ruce jen proto, abych zase citila tu vuni!!

Konzistence je opravdu kremova -hutnejsi, coz mi vyhovuje. Krasne se roztira a megarychle se vstrebava!

Tohle je fakt bomba a urcite si koupim plne baleni!! A dokonce me to nalakalo na celou tuhle radu Basis Sensitiv....

Tohle je vzorecek ve velikosti 20 ml. Plne baleni ma 75ml za cenu 119,- Kč (coz uvadi LB, ovsem na jejich webu je cena 118,- Kč)

Slozeni najdeme krasne na jejich webu - zase palec nahoru - nemaji se za co stydet!!

Water (Aqua), Glycine Soja (Soybean) Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Alcohol*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Glycerin, Hydrogenated Palm Glycerides, Stearic Acid, Cellulose, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Xanthan Gum, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Tocopheryl Acetate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Calendula Officinalis Flower Extract*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Extract*, Hydrogenated Lecithin, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Lysolecithin, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Fragrance (Parfum)**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citral**, Citronellol** * suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství ** přírodní esenciální oleje

*Suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství; **Přírodní esenciální oleje.

Za me maximalni spokojenost! Jak se libi Vam? Pokud mate taky recenzi na tento vyrobek, dejte mi link do komentaru, moc rada si prectu Vas nazor...


2 komentáře:

  1. Taky se mi krém líbí a voní moc krásně, já uvažuju ještě o šampónech z téhle řady.

    OdpovědětVymazat

Negativni kecy = delete
Komentare, ktere nejsou k tematu clanku = delete
Tohle je muj blog, jestli se Vam to nelibi, nechodte sem!